Pedagogikos atvejo analizė

Veikla: vaikščiojimas nestabilus, neišlaiko pusiausvyros, dėmesys sutelktas į detales (kamuolys, akiniai, laikrodis, barškutis), nekomunikuoja su aplinkiniais žmonėmis, pasireiškia autizmo simptomatika, tačiau tai nepatvirtinta. Neturi tikslo, motyvacijos sedėti, pasodintas sėdi plačia amplitude, naudodamasis rankų atrama. Norėdamas atsistoti prašo pagalbos, stojasi iš netaisyklingos sėdėjimo padeties. Savarankiškai nesivarto, stimuliuojamas ir prašomas verčiasi ant šono. Stimuliuojamas pakabinto kamuolio, vaikas įsitempia,pasistiebia ant pėdos pirštų galų, ir juda lyg „viščiuko“ poza. Mėgstamiausia vaiko būsena gulėjimas ant nugaros ir „vilkelio“ padėtis (kūnas sukasi aplinkui, nejudinant galvos). Smulkioji motorika pakankamai išlavėjusi (smulkius žaislus ima ne griebimo būdu, o taisyklingai). Vaiko judėjimą, veiksmus skatino kineziterapeutė, žaislai, kiti aplinkos daiktai.
- Microsoft Word 7 KB
- 2013 m.
- 1 puslapis (254 žodžiai)
- Universitetas
- Jole
-