Personalo valdymo rašto darbas UAB „Bitė Lietuva"



Įvadas. UAB „Bitė Lietuva“ aprašymas. UAB „Bitė Lietuva“ konkurentų aprašymas. UAB „Bitė Lietuva“ ryšys su klientais bei jų lojalumas. Išvados. Naudota literatūra.
Darbo tikslas : išanalizuoti Uab „Bitė Lietuva“ klientų lojalumą skatinančias programas.
3. Aprašyti „Bitės“ ryšį su klientais bei jų lojalumą skatinančias programas.
Uab „Bitė Lietuva“ konkurentai: Uab „Teledema“, Uab „Eurocom“, AB „TEO LT“, tačiau du pagrindiniai – Uab „Omnitel“ ir Uab „Tele2“.
Kiekvienam operatoriui tenka peržiūrėti savo strategijas ir jas naujai išgryninti. Visų tikslas – išlaikyti esamus ir pritraukti naujų klientų, gaunant kuo didesnį pelną. Kaip šį tikslą bando pasiekti 3 didžiausi Lietuvoje mobilaus ryšio operatoriai?
3.
Šiandieninė ekonominė situacija rinkoje priverčia dažnai išgirsti žodžius „krizė“, „sunkmetis“ ir t.t.. Ar visa tai palietė mobilaus ryšio operatorių klientus ir pačius operatorius? Tikrai taip. Sunki ekonominė situacija pakeitė įmonių požiūrį į klientą.
Nors „Bitės“,viena iš svarbiausių vertybių, nuo pat gyvavimo pradžios ir buvo aukštos kokybės aptarnavimas ir aukšto lygio ryšio palaikymas su klientais, tačiau šiandieninė situacija privertė dar labiau vertinti būtent ne naujus,o lojalius klientus.
„Bitės“ marketingo specialistai, kaip ir daugumos kitų organizacijų specialistų, lojalumą formuoja ryšių marketingu.
Klientams tai dar kol kas naujovė, tad gali būti, kad yra tokių, kurie netiki tuo. Tačiau „Bitė“ tiki, kad klaidų sąskaitose nebus, o jei jų pasitaikys – bus kompensuojama trigubai. Nes „Bitė“ lojalumą supranta kaip sąveiką tarp kliento ir paslaugos tiekėjo, kai šis tęsi žodį, o klientas jaučiasi saugus, gerbiamas ir patenkintas. Tačiau norint klientui garantuoti pasitenkinimą, būtina žinoti, ko jis pageidauja.
- Microsoft Word 18 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 8 puslapiai (1247 žodžiai)
- Universitetas
- Arnas
-