Pramogų verslas skaidrės


Pramogų verslas. Paslaugos samprata. Paslaugos savybės ir specifika. Paslaugos procesas. Paslaugų klasifikavimas pagal funkcinę paskirtį. Pramogos apibrėžtis. Potyris (patirtis). Patirtis vertinama dvejopai. Vartotojo dalyvavimas. Ryšys su aplinka. Potyriai formuojami per penkis pojūčius. Laisvalaikio tipai. Technologijų įtaka laisvalaikiui ir pramogoms. Pramogų klasifikacija 1 (M. J. Leitner, S. F. Leitner, 2004). Pramogų klasifikacija 2 (M. J. Leitner, S. F. Leitner, 2004). Pramogų verslo istorija. Potyrių rinka. Pramogų industrijos subsektorių skirstymas. Potyrių industrijos subsektorių apibrėžtys. Potyrių industrijos subsektorių dydis (darb. sk. ). Potyrių industrijos plėtra ES regionuose. Apgyvendinimo ir ekskursijų subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Maisto ir gėrimų subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Lošimų subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Muziejų ir parkų subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Sporto ir laisvalaikio subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Menų subsektoriaus augimas atskiruose regionuose. Pramogų ir laisvalaikio paslaugų įmonių skaičius Lietuvoje pagal EVRK*.

Pramogų verslo samprata Pramogų verslo produktas ir vartotojas Pramogų verslo istorija Pramogų verslo plėtra Lietuvos ir ES šalių kontekste.

Pramogos metu vartotojas įgauna naujų potyrių. Šiuo metu pasaulyje itin vertinamas potyris ne tik paslaugų, bet ir prekių rinkoje, todėl parduodamas ir perkamas ne daiktas, o malonumas naudotis juo. Trokštantis patyrimo šiuolaikinis vartotojas nori patirti daugiau, stipriau ir greičiau.

Potyris (patirtis, patyrimas) – tai sukauptos ir savaip interpretuotos informacijos visuma, lemianti vartotojo elgesį. Patirtis labai svarbi žmogaus savybė, ji yra patikimesnė nei draugų nuomonė ar reklama. Vartotojai kaupia dvejopą patirtį apie paslaugas: kur jas gauti ir kaip naudoti. Daugumą paslaugų įsigyti nėra sudėtinga, todėl patirtis – tai daugiausia žinios apie tai, kur ši paslauga prieinama, kiek ji kainuoja, kokių papildomų paslaugų galima gauti arba tikėtis ir pan.

Gali būti pasyvus arba aktyvus. Pasyvus dalyvavimas, kuriame vartotojai nieko neveikia, t.y. dalyviai, kurių patirtis yra kaip stebėtojo ar klausytojo. Aktyvus dalyvavimas – kai vartotojai žaidžia lemiamus vaidmenis, tokiu būdu įgydami patirties.

Suvienija klientus su atveju ar atlikimu. Lankydamiesi bare ar klube jūs galite jį identifikuoti remdamiesi savo patirtimi ir žiniomis. Be to čia suteikiami įspūdžiai. Kad sukurtų pageidaujamą įspūdį, kompanijos turi sukurti ženklus, kuriuos visi žino, suvokia iš savo patyrimo. Kiekvienas ženklas turi palaikyti temą, ir viskas turi būti nuoseklu.

Potyriai formuojami per penkis pojūčius.

Vaizdas. Regėjimu mes suvokiame 80 proc. aplinkos. Kitiems pojūčiams teikiame pirmenybę tuomet, kai negalime gerai matyti. Lytėjimas. Prisilietimas perduoda jausmus. Kvapas mūsų gyvenime užima svarbų vaidmenį. Jis gali sukelti emocijas, padėti prisiminti, sužadinti alkį, padėti atsipalaiduoti ar sukelti pasibjaurėjimą.

Skonis. Dažniausiai teigiama, kad skonis neatsiejamas nuo kvapo. Receptoriai, kurie slypi liežuvyje ir gomuryje, jungiasi su kvapu ir „gamina“ gerai pažįstamus skonio pojūčius – sūrumą, kartumą ir rūgštumą. Garsas. Kalba ir muzika du svarbūs ginklai pardavėjų rankose. Kalba yra pažinimo procesas, kuris apima žodžių bei jų kombinacijų supratimą ir situaciją, kurioje sakoma kalba. Muzika padeda sužadinti jausmus.

  • MS PowerPoint 3837 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 46 puslapiai (1293 žodžiai)
  • Universitetas
  • Neismanelis3000
  • Pramogų verslas skaidrės
    10 - 10 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pramogų verslas skaidrės. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/pramogu-verslas-skaidres.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 15:05
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo