Prekės ženklo „Nike“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas



Prekės ženklo „nike“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas. Temos aktualumas. Prekės ženklas. Konkurentai. Rinkos segmentavimas. Pozicionavimo strategija. Apklausos rezultatai. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Prekės įvedimas į rinką. Nike prekinis ženklas naudoja tokius psichologinio poveikio metodus, kaip. Pasiskirstymo proceso dalyviai. Reklama. Išvados.
Rinkodaros priemonės yra svarbus verslo elementas, jas svarbu analizuoti ir naudoti norint pritraukti daugiau klientų bei juos sudominti turimomis prekėmis ar paslaugomis. Analizavimas yra svarbus norint sužinoti veiksmingiausias rinkodaros priemones. Mūsų pasirinktam prekiniam ženklui, svarbu analizuoti rinkodaros priemones, kad būtų lengviau randamas ir daugiau žinomas klientams nei jo konkurentai.
Darbo tikslas: išanalizuoti ir pateikti įmonės UAB „NIKE“ rinkodaros priemonių tobulinimo planą. Darbo uždaviniai: atitinka skyrių skaičių. Darbo objektas. Mūsų pasirinktas prekinis ženklas naudoja SEM. Siūlome tobulinti rinkodaros priemones ir pradėti naudoti tinklalaidę. Darbo problema. Prekės ženklas “Nike“ efektyviai išnaudoja rinkodaros priemones.
Mūsų pasirinktas prekės ženklas renkasi personalo diferencijavimą. Personalą priima jau su darbo patirtimi, stengiasi priimti kuo geresnius darbuotojus, kad būtų geriau apmokyti nei konkurentų darbuotojai. Šio prekės ženklo darbuotojai išsiskiria tiek išvaizda tiek bendravimu su klientais.
Atlikome apklausą, kurioje dalyvavo 52 respondentai, didžioji dalis iš jų moterys. Visi apklaustieji teigė, kad gerai žino Nike ženklą, mato reklamas, didžioji dalis respondentų atkreipia dėmesį į nuotraukos formato reklamas, siūlo reklamose pabrėžti kokybę bei kainą, dažniausiai reklamos yra pastebimos socialiniuose tinkluose.
Nike prekės ženklas yra augimo etape, kadangi jie sugeba įtikinti savo pirkėjus, kad jų prekė yra kokybiška ir naudinga bei atitinka pirkėjų poreikiams.
- MS PowerPoint 120 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 14 puslapių (679 žodžiai)
- Kolegija
- Donata
-