Prekės ženklo „Ikea“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas



Turinys. Įvadas. Prekės ženklas. Konkurentai. Rinkodaros strategijos parengimas. Rinkos segmentavimas. Pozicionavimo strategija. Bandomoji rinkodara. „IKEA“ prekės ženklo tyrimo metodologija. „IKEA“ kiekybinio tyrimo rezultatų analizė. Prekės įvedimas į rinką. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Paskirstymo proceso dalyviai. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Reklamos kūrimas. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas. Reklaminės kampanijos sąmata. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūra. Priedai. Priedas. IKEA kiekybinio tyrimo anketa.
Darbo problema. Taikant rinkodaros priemones, išanalizuoti IKEA įmonę, jos konkurentus ir vartotojus, ir parengti planą, kuris padėtų išlaikyti ir neprarasti esamų ir potencialių klientų.
Tyrimo metodai. Darbe remtasi literatūra, atliktas kiekybinis tyrimas. Kiekybinio tyrimo metu buvo apklausta 75 respondentai, iš kurių 58,7% buvo moterys, 41,3% vyrai.
Darbo struktūra. Prekės ženklo pristatymas, konkurentų analizė, rinkodaros strategijos parengimas, apklausos analizė ir prekės įvedimo į rinką parengimas, išvadų sudarymas.
Taigi IKEA stengiasi sukurti jaukumą ir komfortą bei šiais dalykais pasidalinti su vartotojais.
IKEA atlieka išsamius rinkos tyrimus, siekdama išsiaiškinti vartotojų norus ir poreikius.
IKEA „žaliuoju“ verslo modeliu galėtų pritraukti dar daugiau pirkėjų.
Vidutiniškos kokybės prekės, geras kainos ir kokybės santykis. Labai platus ir dažnai keičiamas prekių asortimentas. Aukšta darbuotojų kvalifikacija, tvarkinga apranga. Probleminių situacijų kontroliavimas. Klientų atsiliepimai įvairūs, kaina atitinka kokybę, tačiau kokybė vidutiniška. Socialiniuose tinkluose reklama nepastebima, tačiau reklama rodoma televizijoje. Pati įmonė kuria prabrangios, kokybiškos prekės ženklo įvaizdį.
Vidutiniška prekių kokybė, pakankamai platus prekių asortimentas, prekės yra pigios. Reklama dažnai pastebima televizijoje ir socialiniuose tinkluose. Daug klientų atsiliepimų, kurie yra įvairūs. Atsiliepimai rašomi apie prekių kokybę, kainą, darbuotojus, patį klientų aptarnavimą, sprendžiamas problemas, administracijos darbą, darbuotojų uniformą. Šie visi aspektai kuria pigios, vidutiniškos kokybės prekės ženklo įvaizdį.
Vidutiniška prekių kokybė, prekės pigios, platus prekių asortimentas internetinėje parduotuvėje. Socialiniuose tinkluose pastebima nemažai reklamos su viliojančiais pasiūlymais. Klientų aptarnavimas malonus, atsižvelgiantis į kliento poreikius ir norus. Prasti atsiliepimai apie prekių pristatymą, nes gauti produktai dažnai būna pažeisti. Įmonės darbuotojai profesionaliai sprendžia iškilusias problemas. Įmonė kuria vidutiniškos kokybės, pigių produktų ir laiko patikrinto prekės ženklo įvaizdį.
Pateikiama išsami informacija, kurią galima rasti oficialiame tinklalapyje, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. „YouTube“ platformoje kuriami filmukai apie produktų surinkimą, jų apžvalgas. Taip pat programėlėje „Pinterest“ galima rasti idėjų kaip panaudoti ir komponuoti IKEA įsigytus produktus.
Informaciją apie įmonę galima rasti jų oficialiame internetiniame puslapyje, taip pat socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip: „Facebook“ ir „Instagram“. JYSK taip pat kelia vaizdo medžiagą į „YouTube“ platformą. Programėlėje „Pinterest“ galima rasti idėjų kaip panaudoti ir komponuoti JYSK produktus.
Pasak atsiliepimų, JYSK klientų aptarnavimas nėra sklandus. Darbuotojai dažnai susiduria su sunkumais aptarnaujant klientus, kurie susiję su problemų sprendimu ar klaidomis sistemoje. Klientai aptarnaujami tiek fizinėje, tiek internetinėje parduotuvėje. Bendravimas malonus, visada stengiamasi rasti kompromisą.
Didžiausia dalis aptarnaujamų klientų yra elektroninėje parduotuvėje kalbant telefonu, tačiau yra nepamirštami ir klientai fizinėse parduotuvėse. Dauguma vartotojų yra patenkinti aptarnavimu, tačiau atsiliepimų skiltyje galima rasti įvairiausių nuomonių.
IKEA stengiasi pasiūlyti didžiausią produktų asortimentą už mažiausią kainą. Taip pat įmonė naudoja vieno segmento ir adaptyviųjų produktų pozicionavimo tipą.
Vidutiniškos arba aukštos kainos. Produktai išsiskiria išvaizda, kuri sukuria prabangos jausmą arba natūralumą. Taip pat įmonė produktus gamina iš perdirbtų medžiagų, taip skatindama prisidėti prie ekologijos.
- Microsoft Word 1738 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 26 puslapiai (4880 žodžiai)
- Kolegija
- Akvile
-