Prekės ženklo „Nokia“ rinkodaros priemonių tobulinimas



Įvadas. Ir valdymas. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūra. Priedai. Priedas. X tyrimo anketa.
Bendrovė per pastaruosius 150 metų veikė įvairiose pramonės šakose, tačiau nuo 1990-ųjų daugiausia dėmesio skyrė didelio masto telekomunikacijų infrastruktūroms, technologijų plėtrai ir jų licencijavimui. „Nokia“ yra pagrindinis mobiliųjų telefonų pramonės indėlis, padėjęs kurti GSM, 3G ir LTE standartus (šiuo metu 5G) ir kadaise buvusi didžiausia pasaulyje mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų telefonų pardavėja. Po partnerystės su „Microsoft“ ir vėlesnių rinkos kovų, jos mobiliųjų telefonų verslą nupirko „Microsoft“, o 2014 m. įpėdiniu tapo „Microsoft Mobile“. Po pardavimo „Nokia“ ėmė daugiau dėmesio skirti savo telekomunikacijų infrastruktūros verslui ir interneto technologijoms. Bendrovė taip pat eksperimentavo su virtualia realybe ir skaitmenine sveikata, tačiau prekės ženklas grįžo į mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų telefonų rinką, sudarydamas licencijavimo susitarimą su „HMD Global“.
Profilio segmentacija –socioekonominis kriterijus – kokios lyties ir kokias pajamas gauna prekės ženklo pirkėjai/naudotojai?
Prekės ženklo "Nokia" naudotojais gali būti vyriškosios arba moteriškosios lyties atstovai. Šio prekės ženklo naudotojų pajamos yra vidutinė, nes telefono kainos nėra labai brangios ir labai dažnai žymiai pigesnės nei konkurentų. "Nokia" prekės ženklo produkcijos kainos labai greitai smunka žemyn, vos išleidus naują gaminį per keletą mėnesių kaina nukrenta labai smarkiai. Palyginus su konkurentais tokiais kaip "Apple" ar "Samsung" kurių produkcijos kainos laikosi labai panašios ištisus mėnesius kartais net ir metus.
Profilio segmentacija – geografinis kriterijus – kur gyvena prekės ženklo pirkėjai/naudotojai? (Lietuva, užsienis, miestas, kaimas)
„Nokia“ prekės ženklo pirkėjai ir naudotojai gyvena tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, miestuose , kaimuose kadangi tai yra masiškai paplitus produkcija. Tačiau atsižvelgus y modelius, NOKIA yra labiau paplitus tarp kaimo žmonių. Nes nuvažiavus y kaimus, dažnai galime pamatyti, kad tiems žmonėm patogiau naudoti mygtukinius modelius, taipogi dirbant ūkiuose tie telefonai nesudūžta, yra patogus , nedideli, telpa į kišenes.
Psichografinė segmentacija –asmenybės kriterijus – kokie potencialūs Jūsų pirkėjai/naudotojai: tyrėjai, mąstytojai, tikslo siekiantys, inovatoriai, tikintys, kovotojai, išlikę?
„Nokia“ prekės ženklo potencialūs pirkėjai bei vartotojai gali ir yra labai įvairūs, nuo mažiausio vaiko iki labai senyvo amžiaus žmogaus. Kadangi „Nokia“ prieš 15 – 20 metų buvo labai populiarus prekės ženklas. Tikriausiai net populiariausias, nes tada jis tikrai buvo vertas savo kainos lyginant su tuo metinėmis naujovėmis bei telefonų kokybe. Taigi šiuo metu „Nokia“ turi savo garsų vardą ir jį tikrai žino didžioji dalis žmonių tik dėl praeities. Dabar „Nokia“ telefonai yra perkami vartotojų kurie nori išsiskirti iš minios arba sutaupyti nemažai pinigų naujam telefonui. Kadangi naujausi „Nokia“ telefonai turi net 7 kameras, dėl to su šiuo telefonu tikrai būtų galima išsiskirti iš minios. Žinoma jis yra brangesnis už kitus „Nokia“ modelius, taigi jį galėtu įpirkti pasiturintis vartotojas norintis išsiskirti iš minios. Toliau „Nokia“ telefonai yra žymiai pigesni negu „Apple“, dėl to juos renkasi mažiau pasiturintys gyventojai ir gal būt nedaug išmanantys apie telefonus, nes juk šiek tiek pasidomėjus galima pamatyti „Xiaomi“ prekės ženklo telefoną už ta pačią kainą su žymiai geresniais parametrais bei kokybe. Taigi dar viena „Nokia“ vartotojų grupė yra mažiau išmanantys arba tiesiog tingintys žmonės gilintis į telefonų rinką pasaulyje. Paskutinieji potencialūs pirkėjai kurie anksčiau galėjo būti tai žmonės kuriems patiko „Microsoft Windows“, nes prieš keletą metų „Nokia“ savo telefonus leido į rinką su „Windows“ operacine sistema, bet galų galiausiai ją pakeitė kaip ir daugumos telefonų naudojama operacinė sistema „Android“.
- Microsoft Word 1303 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 29 puslapiai (4382 žodžiai)
- Kolegija
- Adas
-