Prekės ženklo AB „Rokiškio sūris“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas



Įvadas. Prekės ženklas. Konkurentai. Rinkodaros strategijos parengimas. Pozicionavimo strategija. Bandomoji rinkodara. Kiekybinio AB ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklo tyrimo metodologija. AB ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklo kiekybinio tyrimo rezultatų analizė. Prekės įvedimas į rinką. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Paskirstymo proceso dalyviai. Pardavimų analizė. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Reklamos kūrimas. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas (pavyzdys). Reklaminės kampanijos sąmata. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūra. Priedai. Priedas. AB ,,Rokiškio sūris“ tyrimo anketa.
Darbo struktūra. Šį darbą sudarys įvadas (aprašymas ir supažindinimas su Akcinės bendrovės ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklu), darbo tikslas (apie tai, ką norima išanalizuoti ir patobulinti Akcinės bendrovės ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklo veikloje), darbo uždaviniai (kokie yra tikslai siekiant patobulinti Akcinės bendrovės ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklo rinkodaros priemones), objektas (Akcinės bendrovės ,,Rokiškio sūris“ prekės ženklo rinkodaros priemonių tobulinimas), problemos, tyrimo metodai, išvados, santrauka anglų kalba ir priedai.
Akcinė bendrovė „Rokiškio sūris“, tai patikimi pieno pramonės profesionalai. AB ,,Rokiškio sūris“ efektyviausia pieno produktų gamybos įmonė Baltijos regione, bei pieno pramonės lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse pagal perdirbamo pieno kiekį ir fermentinio sūrio gamybą. Jos pardavimai plačiai išskaidyti – tiek eksportas į Rytų bei Vakarų rinkas, tiek pilnas spektras šviežių pieno produktų, kurie skirti tiek vidaus rinkos, tiek kaimyninių šalių poreikiams patenkinti.
AB „Rokiškio sūris“ grupės gamyba yra vystoma Rokiškio (AB „Rokiškio sūris“), Utenos (UAB „Rokiškio pienas“) ir Ukmergės miestuose (UAB „Rokiškio pienas“ filialas „Ukmergės pieninė“). Rokiškio įmonės specializacija – fermentinių sūrių bei pieno cukraus (laktozės) gamyba.Utenos įmonės specializacija – švieži pieno produktų vietinei rinkai, išrūgų baltymų koncentrato, pieno miltų ir sviesto gamyba. Ukmergės įmonės specializacija – varškės ir varškės produktų gamyba.
Daugiau nei du trečdalius produkcijos AB „Rokiškio sūris“ grupė eksportuoja. Didžiąją eksporto dalį sudaro fermentiniai sūriai. Grupė nuo seno orientuojasi į masinę jų gamybą ir yra viena iš didžiausių bei žinomiausių jų gamintojų Centrinės ir Rytų Europos regione. AB ,,Rokiškio sūris“ pagamina apie 30 tūkst. tonų fermentinių sūrių per metus. Grupėje dirba virš 1500 darbuotojų.Didelį dėmesį įmonės skiria produktų saugai ir kokybei, klientų poreikių, aplinkosaugos reikalavimų tenkinimui. AB „Rokiškio sūris“ - pirmoji įmonė Lietuvoje sertifikavusi maisto saugos sistemą, pirmoji iš pieno perdirbimo įmonių - Kokybės vadybos ir Aplinkosaugos vadybos sistemas.Grupės ilgalaikiai tikslai – sukurti subalansuotą ir užtikrinti saugią ilgalaikę rinką gaminamiems produktams, užtikrinti stabilią, suderintą beatliekinę gamybos programą, bei išlaikyti pastovius ryšius su pieno gamintojais.
Galimi konkurentų veiksmai, kurie gali sukelti pardavimų mažėjimą, o tuo pačiu ir gamybos sulėtėjimą. Naujų konkurentų atsiradimas, tiek Lietuvoje, tiek užsienio valstybėse, kuriose bendrovė parduoda savo produkciją.
Efektyviausia pieno produktų gamybos įmonė Baltijos regione, bei pieno pramonės lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyje pagal perdirbamo pieno kiekį ir fermentinio sūrio gamybą.
AB ,,Rokiškio sūris“ gaminamą produkciją galima rasti praktiškai visuose Lietuvos prekybos centruose, tai pat veikia specializuotos, firminės parduotuvės, kaip ,,Sūrio stotelė“ ir ,,Rokiškio sūris“.
AB ,,Pieno Žvaigždės“ gaminamą produkciją galima rasti praktiškai visuose Lietuvos prekybos centruose, tai pat veikia specializuota firminės parduotuvės ,,Pieno ąsotėlis“
AB ,,Žemaitijos pienas“ gaminamą produkciją galima rasti praktiškai visuose Lietuvos prekybos centruose, tai pat Lietuvoje veikia minėtos bendrovės parduotuvės ,,Čia“.
- Microsoft Word 153 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 28 puslapiai (4477 žodžiai)
- Kolegija
- Ugnė
-