Prekybos įmonės komunikacinė politika analizė



Lietuvoje gausu prekybos įmonių, pirkdamas prekes vartotojas nori turėti pasirinkimą, įvairių gamintojų pasiūlos palyginimo galimybę. Šią galimybę jiems gali suteikti prekybos įmonės, daugelio, dažnai tarp savęs konkuruojančių, gamintojų vienos paskirties prekes pirkėjui pateikdamos vienoje parduotuvėje. Kad prekybos įmonė pritrauktų vartotoją ji turi suteikti jam šia galimybę realizuodama savo asortimentą. Dabartinėje rinkoje, stiprėjant konkurencijai, tobulėjant informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms, bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nesustabdomai auga, o teisingai parinkta prekybos įmonės komunikacinė politika padeda siekti įmonės tikslų, taip pat pritraukti vartotojų ir išlaikyti savo pozicijas rinkoje.
Tyrimo problema – didėjant prekių ir paslaugų pasiūlai bei atsirandant vis daugiau konkurentų, vienas svarbiausių prekybos įmonės uždavinių tampa komunikacinis procesas.
Tyrimo objektas – uab ,,astra‘‘ prekybos įmonės komunikacinė politika.
Tikslas – atlikti uab „astra“ prekybos įmonės komunikacinės politikos analizę. Uždaviniai. Apibrėžti komunikacijos politikos sampratą. Išanalizuoti komunikacinės politikos sandarą, valdymą. Ištirti prekybos įmonės uab „astra“ komunikacinės politikos analizę.
Informacijos šaltinių apžvalga – duomenis ėmiau iš mokslinės literatūros analizės, nustatyti prekybos įmonės veiklai.
- Microsoft Word 281 KB
- 2012 m.
- 28 puslapiai (4930 žodžiai)
- Kolegija
- Egle
-