Rinkodaros priemonių tobulinimas Green Hotel


Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros priemonės. Reklamos būdų tobulėjimas bei naujos rinkodaros priemonės. Naujosios komunikacijos priemonės, nešikliai. Internetinė svetainė. Žalioji“ rinkodara. Marketingo strategijos. Metodologija atliekant ,,green Vilnius hotel“ rinkodaros tobulinimą. green Vilnius hotel“ rinkodaros analizė. Apklausa internete. Žvalgybinis tyrimas ,,Green Vilnius Hotel“ viešbutyje. „Europa City Vilnius“ viešbučio internetinės reklamos analizė. Siūlymai „Green Vilnius Hotel“ internetinės reklamos tobulinimui, ištyrus „Europa City Vilnius“ internetinę reklamą. Išvados. Summary. Literatūros sąrašas.

Šio darbo tikslas yra išanalizuoti esamą viešbučio rinkodaros priemonių situaciją, nustatyti jų trūkumus, privalumus bei pasiūlyti kaip galima būtų patobulinti jau esamas viešbučio rinkodaros priemones ir išsiaiškinti kokių trūksta. Šiam tikslui iškelti uždaviniai: 1. Atlikti apklausą apie reklamos nešiklius ir ,,Green Vilnius Hotel“ žinomumą; 2. Ištirti dabar viešbutyje naudojamas rinkodaros priemones; 3. Palyginti ,,Green Vilnius Hotel“ reklamos internete pobūdį su ,,Europa City Vilnius“ . Tam, kad įgyvendinti išsikeltus uždavinius, pasirinkome anketavimo būdą, žvalgomąjį tyrimą ir lyginamąją analizę.

  • Microsoft Word 372 KB
  • 2014 m.
  • 47 puslapiai (11568 žodžiai)
  • Universitetas
  • July
  • Rinkodaros priemonių tobulinimas Green Hotel
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Rinkodaros priemonių tobulinimas Green Hotel. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/rinkodaros-priemoniu-tobulinimas-green-hotel.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:07
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo