Ugdymo metodai įtakojantys mokymosi motyvaciją pradinėje mokykloje



N.L.Gage, D.C.Berliner (1994m.) “Pedagoginės psichologijos” knygoje esančiame terminų žodynėlyje apibrėžia, jog “motyvacija yra numanomi (hipotetiniai) psichiniai procesai, kurie suteikia žmogui energijos, noro veikti, kreipia jo veiksmus, elgesį viene ar kita linkme. Pasak autorių, veržlumas ir kryptingumas yra motyvacijos sąvokos centre. “Mokytojui mokinio motyvacija yra svarbus dalykas, nes ji gali būti ir tikslas, ir priemonė toliau siekti mokymo tikslų.
G.Butkienė ir A.Kepalaitė (1996m.) iš esmės pritaria aukščiau pateiktai motyvacijos sampratai “Motyvacija – tai veiksmų skatuliai, lemiantys jų pobūdį ir kryptį”. Autorės taip pat pabrėžia mokymosi motyvacijos svarbą, nes dažnai motyvacija sąlygoja mokymosi rezultatus. “Mokėjimas atrasti ir suformuluoti konkrečius mokymosi tikslus rodo mokinio motyvacijos brandumą”.
- Microsoft Word 17 KB
- 2012 m.
- 10 puslapių (2711 žodžiai)
- Kolegija
- Loreta
-