Ugdymo metodai įtakojantys mokymosi motyvaciją pradinėje mokykloje


Teorinė dalis. Mokymosi motyvacijos teorijos. Biheviorizmas. Neobihevioristai. Geštalistai. Kognityvinė psichologija. Pragmatizmo ugdymo filosofija. Mokymosi motyvacijos rūšys. Vidinė mokymosi motyvacija. Išorinė mokymosi motyvacija. Mokymo metodai. Mokymo metodų esmė. Netradiciniai mokymo metodai pradinėje mokykloje. Aktyvaus mokymosi metodai.

N.L.Gage, D.C.Berliner (1994m.) “Pedagoginės psichologijos” knygoje esančiame terminų žodynėlyje apibrėžia, jog “motyvacija yra numanomi (hipotetiniai) psichiniai procesai, kurie suteikia žmogui energijos, noro veikti, kreipia jo veiksmus, elgesį viene ar kita linkme. Pasak autorių, veržlumas ir kryptingumas yra motyvacijos sąvokos centre. “Mokytojui mokinio motyvacija yra svarbus dalykas, nes ji gali būti ir tikslas, ir priemonė toliau siekti mokymo tikslų.

G.Butkienė ir A.Kepalaitė (1996m.) iš esmės pritaria aukščiau pateiktai motyvacijos sampratai “Motyvacija – tai veiksmų skatuliai, lemiantys jų pobūdį ir kryptį”. Autorės taip pat pabrėžia mokymosi motyvacijos svarbą, nes dažnai motyvacija sąlygoja mokymosi rezultatus. “Mokėjimas atrasti ir suformuluoti konkrečius mokymosi tikslus rodo mokinio motyvacijos brandumą”.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2012 m.
  • 10 puslapių (2711 žodžiai)
  • Kolegija
  • Loreta
  • Ugdymo metodai įtakojantys mokymosi motyvaciją pradinėje mokykloje
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Ugdymo metodai įtakojantys mokymosi motyvaciją pradinėje mokykloje. (2012 m.). https://www.mokslobaze.lt/ugdymo-metodai-itakojantys-mokymosi-motyvacija-pradineje-mokykloje.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:39
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo