Vaikų kūrybiškumo ugdymas šokiu



Dažniausiai kūrybiškumo terpe laikoma meninė veikla – šokis, teatras, dailė, muzika. Viena iš meno rūšių - šokis - ugdo, daro įtaką ir skatina kūrybiškumą. kūrybiška asmenybė pasižymi prieštaraujančiomis savybėmis kaip kuklumas, ramybė, drąsa, energija, originalus mąstymas, nepriklausomybė ir laisvė, netvarkos atradimas tvarkoje ir pasitikėjimas savimi. Tai puikiai atsiskleidžia šokio veikloje. Todėl svarbu, aktualu atskleisti šokio ugdymo organizavimo ypatumus ugdant paauglių kūrybiškumą. Tačiau yra labai svarbu ištirti šokio ugdymo ypatumus, atrasti tokius ugdymo būdus, kurie leistų įveikti kūrybiškumo krizę. Todėl aktualu atskleisti šokio ugdymo ypatumus, kad galėtume tikslingai ugdyti bei lavinti paauglių kūrybiškumą.
Temos aktualumas:
Problema:
Darbo tikslas: ištirti vaikų kūrybiškumo ugduma šokiu ypatumus.
Darbo objektas: kūrybiškumo ugdymas šokiu.
Darbo uždaviniai: 1. Atskleisti kūrybiškumo ugdymą kaip pedagoginę problemą.
2. Išsiaiškinti šokio ugdymo aspektus.
3. Aptarti kūrybiškumą šokio pamokose.
4. Išanalizuoti vaikų kūrybiškumo ugdyma šokiu.
Darbo metodai: 1. Literatūros nagrinėjančios vaiko kūrybiškumą.
2. Empirinis- giluminis mokytojų interviu.
3. Interviu analizė.
- Microsoft Word 36 KB
- 2013 m.
- 28 puslapiai (6421 žodžiai)
- Kolegija
- Erika
-