Vartotojų elgsenos atsiskaitymas



Vartotojų elgsenos atsiskaitymas. Kiekvienas atsakymas įvertintas taškais, maksimali taškų suma. Klausimai.
Kultūros priėmimo procesas, kuriame individas ar grupė asmenų prisitaiko prie kitos kultūros (vertybių, elgesio, gyvenimo būdo ir pan.), vadinama :Akultūracija
Vartotojų tipas, kuris yra mažiausiai lojalus ir lengviausiai pereinantis prie kitos įmonės, kai gauna geresnių pasiūlymų iš jos, yra vadinamas: Nuolaidų vartotojai
Parašykite po 2 – 3 kiekvienos iš nurodytų įtakos grupių konkrečius pavyzdžius (2 taškai):
Užpildykite žemiau pateiktą lentelę nurodydami vartotojų sprendimo proceso etapus. Įsivaizduokite, kad vartotojas planuoja įsigyti automobilį, nurodykite, kokie bus vartotojo veiksmai kiekviename etape (2 taškai)
Šis poreikis atsirado, kai vartotojas nusprendė, kad jam reikia automobilio. Vartotojas nebespėja į darbą važiuoti autobusu, dažnai vėluoja, todėl mano, kad nusipirkęs automobilį važiuos į darbą patogiai ir nebe vėluos.
Vartotojas pradeda ieškoti geriausių automobilių variantų, kad kaina atitiktų kokybę. Ieško automobilių autobilis.lt, autogidas.lt, klausia pas gimines ir draugus, kurie automobiliai tinkamiausi jo poreikiams. Vartotojas sudaro privalumų ir trūkumų sąrašą,kuris jam padės apsispręsti.
Vartotojas stebi rinkoje esančius pasiūlymus ir mąsto, ar tikrai šis automobilis, kurį išsirinko, yra jam tinkamas, galbūt reiktų paieškoti kitokio produkto, todėl turi ne vieną alternatyvą. Vienas automobilis pigesnis, tačiau senesnių metų, todėl gali greitai sugesti, kitas žymiai brangesnis, tačiau naujesnių metų. Todėl renkasi sau tinkamą variantą ir pagal poreikius ir pagal finansinę būklę.
- Microsoft Word 29 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 3 puslapiai (1106 žodžiai)
- Kolegija
- Dolita
-