Verslo planas. Prekyba buitine technika


Įmonė - ekonominio proceso pagrindas. Įmonės aplinka. Įmonės tikslai. Įmonių skirstymas. Įmonių tipai ir jų veiklos organizavimas. Įmonių sąjungos. Įmonių grupavimas. Įmonių pagrindiniai įstatymai. Verslo įmonės. Akcinės bendrovės. Vertybiniai popieriai. Verslo įmonės steigimas. Verslo įmonių steigimo organizavimas. Verslo kūrimo būdai. Klausimai ir užduotys savikontrolei.

Ji yra socialinė grupė, nes čia susiburia žmonės, turintys vieną tikslą - veikti bendrai; visiškai automatizuota ar robotizuota gamykla, kur nėra nė vieno žmogaus, nebus organizacija, o tik sudėtinga industrinė sistema.

Ji yra racionaliai sutvarkyta grupė, nes kiekvienas žino, kokius darbus reikės dirbti, už ką jis atsako, kas yra vadovas, o kas tik pavaldinys.

Ji yra patvari grupė, nes priemonės (pastatai, įrengimai, baldai, automašinos ir visa kita, kas yra reikalinga gamybai ar paslaugai teikti), kurias ji nusipirko, tarnaus ilgai, o tikslai, kurių siekia, neįgyvendinami akimirksniu. Įmonė, panašiai kaip gyvas organizmas, gimsta, rutuliojasi ir išnyksta.

Miesto savivaldybė ar seniūnija, mokyklos krepšininkų komanda irgi yra organizacija, bet mes pagrįstai jų nevadiname įmonėmis. Norint sužinoti, kodėl reikia kaip ekonominė organizacija ji skaičiuoja visas savo išlaidas ir pajamas ir siekia, kad liktų pelno - kuo daugiau, tuo geriau. Įvairios labdaros organizacijos pelno nesiekia, todėl jos nėra įmonės.

įmonė yra beveik nepriklausoma. Daugelį uždavinių ji sprendžia pati:ką ir iš ko gaminti, kam ir po kiek parduoti, kada pradėti darbą ar jį baigti, kiek mokėti darbininkams. Jos niekas neišlaiko - jei nesugebės užsidirbti, turės bankrutuoti. Net mažoje įmonėje rasime įvairių padalinių; jei nesavarankiški, taigi tai ne įmonės.

Kadangi įmonė yra ekonominė ir savarankiška organizacija, gaminanti rinkai, tai negalima tik gaminti ir negalvoti, ar pavyks parduoti norima kaina. Tame pačiame mieste duoną kepa kelios kepyklos, ją parduodančios skirtingomis kainomis. Vienos - pigiau, kitos - kiek brangiau. Čia išlošia pirkėjas - jis gali pasirinkti duoną ne tik pagal skonį,bet ir pagal kainą. O tai reiškia, kad tarp įmonių yra konkurencija. Reikia iš anksto žinoti, kas tikrai nupirks bent dalį produkcijos. Reikia turėti ryšius su pardavėjais, susitarti iš anksto dėl kainų ir prekių pateikimo terminų. Ne paslaptis, kad net ir susitarus ne visada tęsima. Kartai užsakytų prekių nebeima - vadinasi,reikia rizikuoti. Po sėkmės laikotarpių ištinka nesėkmės. Iš to daroma svarbi išvada: įmonė palaiko ryšius ir si atskirais asmenimis, ir su kitomis įmonėmis bei organizacijomis.

Kiekvienos įmonės paskirtis gaminti gamybos priemones, vartojimo reikmenis arba atlikti patargamybos procesai organizuojami laikantis tokių principų: proporcingumo,įmonės aplinka siaurąja prasme reikėtų laikyti tą vietovę, kur yra pati įmonė. Įmonės ryšius su aplinka rodo. Pav.

  • Microsoft Word 36 KB
  • 2012 m.
  • 19 puslapių (4628 žodžiai)
  • Mokykla
  • Berta
  • Verslo planas. Prekyba buitine technika
    10 - 1 balsai (-ų)
Verslo planas. Prekyba buitine technika. (2010 m. Kovo 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-imone.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 21 d. 01:16
×
Namų darbų pagalba 24/7