Verslo planas Kavinė "Kavos namai"



Įmonės aprašymas. Kavinės logotipas. Vieta , kur planuojama įrengti kavinę „ Kavos namai “. Kavinėje dirbtų apie 13 žmonių. Bus reikalingi šie darbuotojai. Profesionalūs kavinukės „ Kavos namai “ kepėjai gamintų daug įvairių konditerijos gaminių. Taip pat pateiksime daugybę kavos , arbatos ir kitų gėrimų. Įmonės tikslai. Atlikti tai , kas svarbiausia. Elgtis teisingai organizacijos atžvilgiu. Planuoti būsima veiklą. Prisiimti atsakomybę už sprendimus. Priimti atsakomybę už komunikaciją. Išnaudoti galimybes. Vesti produktyvius susirinkimus. Sakyti „ mes “, o ne „ aš “. Valdymo schema. Marketingo planas. Marketingo strategijos pagal tikslinę rinką alternatyvų įvertinimas. Strategijos pavadinimas Požymiai. Rinkos analizė.
Šiuo metu Kelmėje yra tik pora barų-kavinių ir viena kepyklėlė, kuriose galima gauti kavos, neskaitant degalinių. Tačiau ten aukštos kokybės kavos, ar net kavos aparato nėra. Šiuo metu Lietuvoje, taip pat ir Kelmėje, kavos pramonė yra gerokai pažengusi pirmyn, bet konkrečių konkurentų turėtume labai mažai. Ši veikla niekada nebuvo monotoniška, ji nuolatos kinta, nes pasikeitus madai ar net skoniui, žmonės dažnai keičia ar išbando naujas savo skonio galimybes, o tai reiškia, kad ieško naujovių. Dėl šių priežasčių vis ieškoma naujų kavos virimo bei pateikimo variantų.
Šiame verslo plane aprašoma kavinukė vadintųsi „Kavos namai“. Joje visuomet grotų nuotaikinga muzika ir šviestų spalvingos leputės, kurios įkvėptų mus produktyviai ir linksmai veiklai. Būtų nemokamas bevielis interneto ryšys Wi-Fi, kas tikrai taptų naujove Kelmėje. Veikianti kavinės bibliotekėlė taip pat pritrauktų lankytojus.
„Kavos namai“ suteiktų žmonėms, ypač jaunimui, puikią galimybę bendrauti tiesiogiai, o ne tik socialiniuose tinkluose. Taip pat ši kavinė būtų patraukli šeimoms, auginančioms vaikus, vyresnio amžiaus žmonėms. Kavinėje įdarbinti jauni asmenys sumažintų ypač didelį jaunimo nedarbą. Kavinukę įkurti planuojama per 2016-2017 metus. Numatomi finansavimo šaltiniai - namų ūkių sukauptos lėšos, skolinti pinigai. Reikalingas personalas: bedarbiais esantis vietos jaunimas – asmenys iki 29 metų, turintys profesinį išsilavinimą. Du iš darbuotojų būtų siunčiami baigti trumpalaikius baristos (kavos gamintojo ir žinovo) kursus. Numatoma teikti šias paslaugas: įvairių rūšių kavos, arbatos asortimentas bei konditeriniai gaminiai, gaivieji gėrimai, sultys, nealkoholiniai kokteiliai, kiti saldumynai.
Pagrindinis šios kavinės tikslas - teikti profesionalių baristų siūlomas paslaugas Kelmės miesto ir rajono gyventojams, svečiams. Sukurti jaukią ir draugišką aplinką, kad klientai pasijustų „lyg namuose“. Rinkos analizė - nagrinėjama rinka yra konditeriniai gaminiai, įvairių rūšių kava ir arbata, gaivieji gėrimai, sultys, nealkoholiniai kokteiliai. Siūlomi gaminiai skirti įvairaus amžiaus žmonėms. Uždaviniai: finansavimo gavimas, patalpų remontas ir įrengimas, licencijų ir leidimų gavimas, tinkamų įrengimų ieškojimas ir užsakymas, įrengimų atgabenimas, montavimas, tikrinimas, derinimas, personalo atranka ir mokymai. Planuojamos investicijos: įrengimams ir inventoriui, patalpų remontui, darbuotojų mokymui, reklamai. Mums palankūs yra šie sėkmės veiksniai: gera kokybė už prieinamą kainą, jauki aplinka, aktyvi reklama, įvairios rinkodaros priemonės. Kaip jau ir minėjau, konkurentai būtų ta pačia veikla užsiimančios įmonės, bet kol kas tokios dar nėra nei vienos. Kavos paslaugas teikia tik degalinės, restoranas „Kelmynė“, kavinė-baras „Yolo“, užeiga „Šnekoriai“, parduotuvė „Laima“ bei kebabinės. Išlaidos: darbuotojų atlyginimams, socialiniam draudimui, nuomai, paskolų ir palūkanų grąžinimui, reklamai, komunalinėms paslaugoms ir kitoms veikloms ir administracinėms išlaidoms.
- Microsoft Word 628 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 14 puslapių (2610 žodžiai)
- Universitetas
- Vismantė
-