Žmogiškųjų išteklių poreikio planavimo esmė



Žmogiškųjų išteklių poreikio planavimo esmė. Teisingas žmogiškųjų išteklių poreikio planavimas užtikrina. Pirmiausia galbūt daugeliui kyla klausimas. Žmogiškųjų išteklių poreikio planavimo būtinumas. Žmogiškųjų išteklių planavimas reikšmingai prisideda prie strateginio įmonės valdymo proceso. Kodėl reikia planuoti žmogiškuosius išteklius? Pirmiausias žmogiškųjų išteklių planavimo uždavinys. Nustatyti tam tikrą. Schemoje matoma, kad šios sudedamosios dalys yra tarpusavyje glaudžiai susijusios. Lietuvoje įmonės dėmesį labiau kreipia į rinkodarą. Tačiau yra įmonių, kurios rūpinasi savo darbuotojais. Išanalizavus žmogiškųjų išteklių poreikio planavimą įmonėje galima teigti.
DARBO AKTUALUMAS Teisingas žmogiškųjų išteklių poreikio planavimas užtikrina, kad įstaiga sugebės pritraukti ir išlaikyti tinkamos kvalifikacijos darbuotojus, užtikrins darbuotojų mokymo ir ugdymo galimybes. Numatys darbo paklausos ir pasiūlos pokyčius, bei darbuotojams užtikrins vienodas karjeros galimybes. Be to, toks personalo planavimas organizacijoje padeda tinkamai išnaudoti žmogiškuosius išteklius bei neleidžia jų švaistyti.
Pirmiausia galbūt daugeliui kyla klausimas ,,kas yra žmogiškieji ištekliai?" Žmogiškieji ištekliai yra darbo jėga, paprasčiau tariant, tai organizacijos personalas. Žmogiškieji ištekliai pagal šiuolaikines vadybos teorijas vadovaujasi pozicija, kad būtent tai yra pagrindinis įrankis siekiant tikslų, gerų darbo rezulatų, aukštų pasiekimų įmonėje/organizacijoje. Organizacijoje turint personalą, kuris yra įtin stiprus veikloje gali laisvai konkuruoti perpildytoje rikoje.
Žmogiškųjų išteklių poreikio planavimo būtinumas.
Schemoje matoma, kad šios sudedamosios dalys yra tarpusavyje glaudžiai susijusios, todėl viena kitą papildo. Svarbu yra ne tik turimos žinios, išsilavinimas, bet ir gebėjimas jas panaudoti. Tinkama atmosfera sudaro sąlygas, reikalingas užtikrinti organizacijos narių efektyvesnį užduočių atlikimą, tarpusavio sutarimą ir darbo organizavimą.
Lietuvoje įmonės dėmesį labiau kreipia įrinkodarą, finansų valdymą ir kitus panašius dalykus. Tačiau įmonės mažiau kreipia dėmesį į darbuotojų mokymus, kvalifikacijų kelimą ar kitus dalykus kurie padeda geriau pasiruošti darbuotojams, jų pareigų atlikimui.
Tačiau yra įmonių, kurios rūpinasi savo darbuotojais. Yra organizuojami mokymai pavyzdžiui kaip planuotis savo darbus, kad atlikti juos sklandžiai ir laiku. Rūpinasi, kad darbuotojai darbovietėje jaustųsi gerai, nejaustų jokio nerimo, streso.
- MS PowerPoint 6784 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 10 puslapių (468 žodžiai)
- Kolegija
- Lll
-