Europos Sąjungos struktūriniai fondai Europos Sąjungos finansuojami projektai



Įvadas. Europos sągungos struktūriniai fondai. Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra I etapas. Kairių g. nuo skirtingų lygių sankryžos, Taikos prospekto su Kairių gatve iki Klaipėdos kanalo rekonstrukcija (su 110 kV orinės linijos kabeliavimu). Išvados. Literatūra.
Europos Sąjungos struktūriniai fondai — tai efektyvi priemonė, skirta Europos Sąjungos investicijų politikos vykdymui.
2. KLAIPĖDOS GELEŽINKELIO MAZGO PLĖTRA I ETAPAS. DRAUGYSTĖS STOTIES KELYNO REKONSTRUKCIJA
4. Kaupiamajame kelyne pailginti 10 kelių kurių naudingas ilgis būtu po 850 m.
Pagal trukmę – šis projektas yra vidutines trukmės, nes trunka ketverius metus ( nuo 2009-10-29 iki 2013-06-27).
Projektas pagal sudėtingumą - sudėtingas- kadangi projektas trunka 4 metus ir bendra projekto suma siekia 31 621 939,72 €.
Projektas yra unikalus , nes skirtas tam tikrai problemai spręsti.
Stambiausi ir pagrindiniai projekto etapai, tai: 1) žemės darbai ; 2) kolektoriaus įrengimas; 3) drenažo tinklų įrengimas; 4) latakų įrengimas; 5) priešgaisrinio depo pastato griovimas; 6) administracinio pastato griovimas; 7) greičio reguliavimo posto griovimas; 8) administacinio pastato rekonstrukcija; 9) elektros darbai; 10) signalizacijos darbai; 11 ) gerbūvio darbai.
Pirmiausiai buvo vykdomi žemės darbai, kurių metu buvo pasiruošiama kelio rekonstrukcijai. Šie darbai trūko keturis mėnesius. Šiems darbams buvo skirta - 2,874 eurai.
I etapas – kolektoriaus, drenažo tinklų ir latakų įrengimas. Bendra šio etapo suma- 8,3967 eurai, trukmė 570 dienų.
II etapas- Priešgaisrinio depo pastato ir Administracinio pastato griovimas. Etapo trukmė 150 dienų. Šiam etapui skirta iš viso 5,742 eurų.
III etapas – vyko greičio reguliavimo ir administracinio pastato rekonstrukcija kurio bendra projekto vertė- 5,7457 eurai, trukmė – 310 dienos.
IV etapas – elektros signalizacijos bei gerbūvio darbai, kurio vertė buvo 8, 476 eurai. Darbai trūko 310 dienų.
Žiūrint į ganto diagramą matosi , kad ilgiausiai vyko administracinio pastato rekonstrukcija net 250 dienų.
Gofruoto PVC vamzdžio „N“ klasės (d-160 mm) su geotekstilės filtru klojimas – 682 m;
Lygaus PVC vamzdžio „S“ klasės (d-200 mm) su geotekstilės filtru klojimas – 9 m;
II etapas- Kairių g. automobilių tilto per Klaipėdos kanalą rekonstrukcija. Etapo trukmė 340 dienų. Šio etapo metu buvo rekonstruojamas tiltas bei įrengiamas jo apšvietimas. Šiam etapui skirta iš viso 1 100 000 eurų.
III etapas - Kairių gatvės nuo Klaipėdos kanalo iki geležinkelio pervažos rekonstrukcija, kurio metu buvo rekonstruojama geležinkelio pervaža ir inžineriniai tinklai. Bendra projekto vertė- 1 766 586 eurai, trukmė – 427 dienos.
- Microsoft Word 48 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 14 puslapių (2146 žodžiai)
- Kolegija
- Karina
-