Jūrinio laivo plaukiojimo praktikos ataskaita



Laivo įranga. Laivo tipas, jo paskirtis, plaukiojimo rajonas, talpa, pagrindiniai laivo matmenys. Laivo įranga. Deidvudo įrenginio ir sraigto aprašymas ir jo brėžinys. Pagrindiniai ir pagalbiniai VDV. Aušinimo sistema. Degalų, tepimo sistema. Aukšto spaudimo degalų siurbliai. ASKS ir purkštuvo eskizai. Degalų ir alyvos filtravimas ir separavimas laivo mašinų skyriuje. Separatoriaus valymas. Pagrindiniai saugos darbo metodai atliekant VDV priežiūrą veikimo metu. Laivo garo katilas. Išvados.
Dėžutės su negrįžtamaisiais – uždaromaisiais vožtuvais ( 2 , 5 , 6 )
Balastinė sistema – skirta tam , kad prireikus į balasto tankus būtų priimamas vanduo, taip pat prireikus – jį kuo greičiau galima būtų išpumpuoti, išliginti posvyrį arba diferentą. Su balastinės sistemos pagalba galima regulioti laivo grimzlę ir laivo stovumą.Balastui naudojamas užbortinis vanduo.
Prie vamzdyno (hidranto) galima prijungti šlangus kurių ilgis 15 m.
Sistema skirta gaisro židiniams mašinų skyriaus patalpose gesinti. Konstruktyviai sistema skirta per 2 minutes praleisti 85 procentus reikalingų CO2 dujų.
- CO2 balionų, kiekvienas iš kuriu užpildytas 45 kg. CO2 dujų. Kiekvienas balionas turi pneumatinį-rankinį greito paleidimo vožtuvą;
- 2 vnt 50 litrų talpos azoto balionų (spaudimas 200 bar);
- 2 vnt 27 litrų talpos paleidimo balionų (spaudimas 100 bar), kurie randasi paleidimo dėžėje;
Vandens gesinimo siurblys HSG – 02 (rezerve fire-bilge-ballast pump) 130 m3/h našumo ir išvysto 9 MPa slėgį, (elektros maitinimas nuo avarinio elektros paskirstymo skydo)
Vandens gesinimo siurblys HSG – 01 (bilge-ballast-fire pump) 130 m3/h našumo ir išvysto 9 MPa slėgį, (elektros maitinimas nuo pagrindinio elektros paskirstymo skydo)
Vandens gesinimo avarinis siurblys HSG – 021 (fire-bilge-ballast pump) 130 m3/h našumo ir išvysto 9 MPa slėgį, (elektros maitinimas nuo avarinio elektros paskirstymo skydo)
Du vandens gesinimo siurbliai randasi pagrindiniame mašinų skyriuje, siurbliu patalpoje. Trečias - avarinis gaisrinis siurblys, laivo priekyje patalpoje.
Avarinio gaisrinio siurblio HSG 021 ir gaisrinis siurblio HSG 02 elektros maitinamas yra užtikrinamas nuo ADG. Avarinis gaisrinis siurblys HSG 021 turi pasileisti automatiškai, nukritus slėgiui sistemoje. Vožtuvai nuo siurblio i vandens gaisrini sistemą visada randuosi atidarytoje padėtyje.
Visi gaisriniai siurbliai gali būti valdomi iš vairinės, CVP, krovinio valdymo posto.
Avarinis gaisrinis siurblys HSG 021 turi valdymą ir iš vietinio posto.
Vandens gesinimo sistemą turi sekcinius vožtuvus, kuriais galima atskirti skirtingas gesinimo sistemos linijos.
Eigos variklis su sraigtu sujungtas vienu velenu, be reduktoriaus: 3640mm, ø160 velenas vienu galu flanšiniu sujungimu prijungtas prie variklio flanšo; 3680mm, ø280 varantysis velenas vienu galu sujungtas su sraigtu. Bendras veleno ilgis 6231mm. Velenas padėtas ant vieno atraminių guolių ø230. Įrėmimo guolis įmontuotas pačiame variklyje. Veleno, tuo pačiu ir sraigto, sukimosi greitis kaip ir variklio. Deidvudas susideda iš dviejų riebokšlių: priekinio ir galinio. Priekinis iš variklio pusės, jame sudaromas statinis tepalo slėgis 0,095MPa. Galinis iš jūros vandens pusės, jame sudaromas statinis vandens slėgis 0,065MPa.
Laivas turi vieną pagrindinį eigos variklį MAN B&W 6L 48/60B. Kuro rūšis – sunkusis kuras, dyzelis. Tai 6 cilindrų, keturių taktų variklis, aprūpintas su viena turbina, nereversuojamas, tiesioginis kuro įpurškimas, kurio galingumas 846kW. Variklio paleidimas atliekamas suspausto oro pagalba. Maksimalios apsukos - 500 a.p.m., minimalios apsukos 340 a.p.m., Stumoklio eiga – 580 mm. Maksimalus degimo slėgis apie 158 bar, cilindrų darbo tvarka – 1-5-4-8-6-3-7-2. Variklis pagamintas 1983 metais.
- Microsoft Word 17302 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 30 puslapių (3148 žodžiai)
- Kolegija
- Stepan
-