Klaipėdos uosto rinkodaros kompleksas ir aplinka



Klaipėdos uosto rinkodaros kompleksas ir aplinka.
Prekė – uosto siulomos paslaugos; Vieta – uosto žeme ir jai priklausanti akvatorija; Kaina – bazine kaina kuria nustato direkcija Reklama – informacine medžiaga dienraštyse „Klaipėda“, „Lietuvos rytas“ ir „Vakarų ekspresas“;.
Žmones – darbuotojai ir tarpininkai; Procesai – pagrinde paslaugos pardavimo procesas vyksta netesioginiu kontaktu, per tarpininkus; Fizinis akivaizdumas – vieta buvo pasirinkta dėl istoriškai susiklosčiusiu faktoriu.
Politinė teisinė aplinka; ekonominė aplinka; konkurencinė aplinka; technologinė aplinka; socialinė kultūrinė aplinka.
Uostas yra Susiekimo ministerijos reguliojama viešoji įstaiga; Valstybinė pelno siekianti organizacija.
Perkamoji galia labiausiai priklauso nuo šių faktorių: Vystymosi eiliskumas; Infliacija; Nedarbas.
Kitos transporto rušys; Kiti artimiausi uostai.
Uosto technologijos vystosi tolygiai su pasaulio inovacijom.