Marketingo kursiniai darbai

Jei skaitytume įmonių, organizacijų įvairias analizes pastebėtume, jog šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairiausių verslų ir „išsilaikyti“ įmonei šiuo laikmečiu yra gana sunku. Kiekviena įmonė siekia įmonės veiklą organizuoti taip, jog augtų įmonės pardavimai ir didėtų įmonės žinomumas.

Įmonės siekdamos geresnių rezultatų taiko įvairias marketingo strategijas. Marketingas arba kitaip įvardijamas kaip „rinkodara“ yra gaminių, paslaugų, kainų nustatymo, rėmimo, paskirstymo, planavimo procesas, kuris padeda pasiekti individualius bei organizacinius tikslus.

Šioje „Marketingas“ kategorijoje rasite naudingos informacijos apie pardavimų skatinimą, reklamas, prekės ženklo vystymą, rinkodaros komplesus. Čia rasite prekės ženklų analizes, įmonių marketingo vertinimus ir tobulinimo sprendimus, marketingo rinkodaros planus.

490 dokumentų
Pardavimų skatinimas
8,7( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Pardavimo skatinimo samprata. Pardavimo skatinimo tikslai. Pardavimų skatinimo priemonės. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimų skatinimo planavimo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 30 puslapių
2012 m.
Marketingo veiklos analizė
„girteka logistics“ analizė. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės makro aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės mikro aplinkos analizė. Įmonės marketingo veiklos analizė. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2013 m.
Marketingo komplekso analizė kursinis darbas
9,3( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Marketingo kompleksas teoriniu aspektu. Marketingo komplekso samprata. Prekė ir paslauga. Kaina. Pateikimas. Rėmimas. Fizinis akivaizdumas. Procesas. Žmonės. Paslaugų marketingo strategijos. Uab „Revijona“ marketingo komplekso ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2015 m.
Logistikos procesų vertinimas UAB „Girteka logistics“ įmonės veikloje
8( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Apžvalga teoriniu aspektu. Sandėliavimo vaidmuo logistikos sistemoje. Logistikos procesų valdymas. Transportavimo sistemos reikšmė logistikos procesų valdyme. Strateginis planavimas. Logistikos procesų valdymas Uab „Girteka“ ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2016 m.
Marketingo komplekso analizė x įmonėje
8( 2 atsiliepimai )
Marketingo komplekto analizė „x“ įmonėje. Įvadas. Parduotuvės „x“ prekių asortimento tyrimas. Įmonės charakteristika. Tyrimo organizavimo etapai. Duomenų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2013 m.
Vartotojų pasitenkinimas
Įvadas. Vartotojų pasitenkinimo supratimas. Vartotojų lūkesčiai ir jų įvertinimas. Klientų pasitenkinimo matavimas. Kitų autorių pasitenkinimo tyrimai. Apklausos rezultatų analizė. Tyrimo metodologija
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 62 puslapiai
2012 m.
Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo planas sviestas tūbelėse
8,7( 3 atsiliepimai )
Tikslai ir uždaviniai. Reziumė. Esamos situacijos analizė. Makroekonominė aplinka. Politinė-teisinė. Technologinė. Socialinė-kultūrinė. Ekonominė. Mikroekonominė aplinka. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai-partneriai. Konkurencingumo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 24 puslapiai
2012 m.
Naujos prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Įvadas. Prekės “Lentyna. 3In1. ” aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2013 m.
Išorinė ir vidinė komunikacija
Įvadas. Teoriniai komunikacijos aspektai. Komunikacijos ir organizacinės komunikacijos apibrėžtys. Organizacijos vidinės komunikacijos samprata (1, 2016) (5, 2016). Verslo organizacijos išorinės komunikacijos struktūra ir procesai(3, ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 27 puslapiai
2017 m.
Marketingo komplekso analizė Eurokos
10( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Marketingo komplekso teorinė analizė. Marketingo samprata. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Rėmimas. Prekių paskirstymas. Marketingo valdymas įmonėje. Uab „kosmelita“ šilalės padalinio „eurokos“. Marketingo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 20 puslapių
2013 m.
MAXIMA marketingo analizė
Įvadas. Maxima lt, Uab charakteristika. Bendros žinios apie bendrovę. Maxima lt, Uab valdymo sistema. Bendrovės personalas. Maxima lt, Uab aplinkos analizė. Maxima lt, Uab ssgg analizė. Bendrovės aplinkos. Rinkos dalyviai ir konkurentų ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2014 m.
Audimas prekės ženklo tyrimas
Įvadas. „Audimas“ prekės ženklo elementų pristatymas. „Audimas“ prekės ženklo situacijos rinkoje analizė. „Audimas“ pagrindiniai veiklos rodikliai. „Audimas“ konkurentai. „Audimas“ pozicionavimas. „Audimas“ prekės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 puslapiai
2015 m.
Internetinė rinkodara
Internetinė rinkodara. Įvadas. Kas yra internetinė rinkodara ir jos nauda. Internetinės rinkodaros elementai. Į vartotojus orientuota rinkodara. Tinklapio vaidmuo. Verslo vizijos rengimas. Ryšiai su klientais. Elektroninės rinkos ir jų ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 32 puslapiai
2013 m.
Akropolis marketingo komunikacijos planas
Įvadas. Situacijos analizė ir tikslinė auditorija. Veiklos sfera. Konkurencinė aplinka. Vartotojų segmentavimas. Tikslinė auditorija. Komunikavimo tikslų nustatymas. Pirkėjo pasiruošimo stadijos. Kūrybinė strategija. Komunikavimo kanalo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 24 puslapiai
2012 m.
Naujos prekės įvedimas į rinką
Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. Aplinkos ir rinkos analyze. Makroaplinkos veiksnių analyze. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analyze. SSGG analyze. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2014 m.
Konkurentų analizė
Įvadas. Konkurencijos samprata. Rinkos struktūra. Marketingo samprata. Verslo koncepcijos. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Konkurentų tyrimas. Globalūs (bendrieji) konkurencijos santykiai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2013 m.
Įmonės įvaizdžio vertinimas
Uab „x“ įvaizdžio vertinimas: klientų nuomonės tyrimas. Santrauka. Įvadas. Uab „x“ veiklos, informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga. Įvaizdžio vertinimas teoriniu aspektu. Įmonės produkto įvaizdis. Įmonės vartotojo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 32 puslapiai
2013 m.
Elektroninio verslo modelio analizė
Elektroninio verslo modelio analizė. Įvadas. Socialinio portalo elektroninio verslo modelis. Vartotojų segmentai. Vertės pasiūlymas. Paskirstymo kanalai. Santykiai su vartotojais. Pajamų šaltiniai. Esminiai ištekliai. Esminės veiklos. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2013 m.
Strateginis planas Uab „Apranga“
Įvadas. Uab „Apranga“ pristatymas ir veikla. Uab „Apranga“ vizija, misija ir tikslai. Uab „Apranga“ išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė (PEST). Vidinės aplinkos SSGG analizė. Stebėjimo rezultatai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 14 puslapių
2014 m.
Elektroninės parduotuvės marketingo veiklos analizė
Įvadas. Elektroninės parduotuvės marketingo reikšmė ir jo aplinka. Bendra Elektroninės parduotuvės charakteristika. Marketingo vaidmuo įmonės veikloje. Elektroninės parduotuvės mikroaplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2013 m.
Rėmimo kompleksas
Įvadas. Rėmimo politikos samprata. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Tiesioginė rinkodara. Rėmimo vaidmuo rinkodaroje. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Faktoriai lemiantys rėmimo komplekso ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 20 puslapių
2016 m.
Marketingo tarptautinėse rinkose sprendimai: IKEA kompanijos atvejis
Įvadas. Ikea charakteristika. IKEA istorija ir struktūra. IKEA veikla ir jos rodikliai. Strateginiai kompanijos ikea tarptautinio marketingo sprendimai. Rinkos segmentavimas ir pozicionavimas. Įėjimo į užsienio rinkas būdų parinkimas. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 48 puslapiai
2015 m.
Rinkodaros plano rengimas
Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkodaros metodai. Rinkodaros tikslai. Strategijos. Uab ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 37 puslapiai
2015 m.
Marketingo tyrimas Orlen Lietuva įmonėje
Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Pkn orlen apžvalga. Išorinės aplinkos analizė. „orlen lietuva“ vidinės aplinkos analizė. Parduotuvė stop cafe. Ssgg analizė. Pagrindinės problemos identifikavimas. Tyrimo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 35 puslapiai
2013 m.
Kelionių agentūros marketingo planas
9,5( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Kelionių agentūros „zigzag travel“ marketingo aplinkų. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinos analizė. Kelionių agentūros „zigzag travel“ marketingo. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų ir priemonių ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2013 m.
Marketingo planavimas AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje
Įvadas. Marketingo planavimas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis ir taktinis marketingo planavimas. Marketingo planai. Marketingo strategijos kūrimas. Tikslinės rinkos strategija. Paslaugų diferencijavimo strategija. Vidaus marketingo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 19 puslapių
2014 m.
Ab Žemaitijos pienas rinkodaros aplinkos analizė
Įvadas. Teoriniai rinkodaros aplinkos analizės principai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Ssgg analizė. Ab ,,žemaitijos pienas“ rinkodaros aplinkos analizė. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 puslapiai
2015 m.
Apple reklamos kampanijų vertinimas
Apple reklamos kampanijos. Reklamos koncepcijų ir metodų grupinis darbas. Įvadas. „apple“ kompanija. Teorinis prekės ženklo pristatymas. Apple ženklo istorija. Reklaminės kampanijos svarba. „apple“ reklamos. „mąstyk kitaip“ ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 27 puslapiai
2013 m.
Grožio salono “Natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė
Įmonės charakteristika. Grožio salono“ natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė. Grožio salono „Natali salonas“ ssgg analizė. Grožio salono tikslinės rinkos charakteristika. Grožio salono „Natali salonas“ rinkodaros ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 puslapiai
2017 m.
Konkurencinis pranašumas
Konkurencinio pranašumo formavimas uab ‘‘finėjas‘‘ įmonėjė. Įvadas. Įmonės konkurencingumo teoriniai aspektai. Įmonės konkurencingumo samprata. Išorinių veiksnių įtaka pramonės įmonių konkurencingumui. Vidinių veiksnių ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 26 puslapiai
2013 m.

Kaip parašyti gerą kursinį darbą?

Dažnai aukštosiose mokyklose studijų metu yra rašomi kursiniai darbai. Tai savarankiškas tiriamasis darbas, kurio esmė ne tik pateikti išvadas, bet jau atlikti tam tikrus apibendrinimus bei pateikti savo siūlymus. Taigi, kaip parašyti gerą kursinį darbą? Norint gerai parašyti kursinį darbą reikia žinoti jo struktūrą bei turinio reikalavimus.

Kursinio darbo struktūra. Rašydami kursinį darbą peržiūrėkite ar jūsų darbe yra visos šios nurodytos dalys: titulinis lapas, turinys, įvadas, pagrindinė dalis, išvados, literatūra bei nurodyti priedai.

Svarbiausia – pagrindinė dalis, kurioje turi būti atliekama mokslinės literatūros analizė. Šioje dalyje svarbu išnagrinėti numatytas darbo užduotis. Visus teiginius svarbu pagrįsti kitų autorių teiginiais – citatomis. Taip pat šioje dalyje aprašoma analitinė dalis - tyrimo metodai, tyrimo eiga, rezultatai, kurie lyginami su kitų autorių duomenimis.

Aprašomas praktinis tyrimo rezultatų pritaikomumas, galimi ateities pokyčiai. Taip pat kursiniame darbe svarbu tinkamai suformuoti išvadas. Jos gali būti surašytos ir pagal išsikeltus darbo uždavinius. Išvados turi būti susijusios su tyrimo tikslu bei išsikeltais uždaviniais.

  • Itin svarbu tinkamai pasirinkti kursinio darbo temą. Dažnai pati katedra pateikia kursinių darbų temas bei vadovus. Temų sąrašas būna platus, tad čia gerai apgalvokite, kokia tema jums būtų įdomu rašyti, analizuoti įvairią literatūrą. Pasirinkus įdomią temą - parašyti darbą bus kur kas lengviau.
  • Susitikimas su vadovu. Neatidėliokite susitikimo su vadovu. Jis jums padės rašant šį darbą, tačiau supraskite, kad už darbą esate atsakingas Jūs pats, tad stenkitės domėtis tema, o žinoma kilus klausimams - drąsiai klauskite vadovo. Įsiklausykite į vadovo patarimus.
  • Kursinio darbo plano rengimas. Tai vienas iš ankstyvųjų etapų, kuriame turi būti nurodoma preliminari darbo struktūra. Jame turi būti nurodytas aktualumas (kodėl tema yra svarbi?), objektas (ką tyrinėsite?), tikslas ir uždaviniai (jų formuluotės), darbo struktūra (nurodomi skyriai su trumpu aprašymu kas bus rašoma), literatūra.
  • Darbo organizavimas. Neatidėliokite visko paskutinei minutei. Planuokite laiką. Rašykitės darbo etapus. Vertinkite kiek padarėte, o kiek dar liko. Darbą pradėkite rašyti kuo greičiau. Matant, kad turite jau juodraštinių variantų iškart bus ramiau.
  • Literatūros paieška. Rašydami kursinį darbą naudokitės duomenų bazėmis. Jose sukaupta nemažai straipsnių. Dažnai ieškoma informacijos ir pasitelkiant interneto paieškos sistemomis.
  • Darbą rašykite nuosekliai, logiškai. Jei dėl kažko nesate tikri, patikrinkite informaciją. Laikykitės kursinio darbo rengimo reikalavimų, primiršus citavimo, literatūros sąrašo pateikimo taisykles – pasitikslinkite. Viskas turi būti tvarkingai bei formaliai.
  • Neplagijuokite ir nepateikite kito autoriaus minčių kaip savo. Turite perfrazuoti, kitu atveju – cituoti. Visada galite naudotis rasta informacija, pavyzdžiais, kurie užves ant kelio, tačiau rašyti turite patys.
  • Tinkamai pasirinkite darbo vietą. Svarbu susikurti sau darbingą aplinką. Tai, galbūt, galėtų būti biblioteka? Svarbu, kad niekas jums netrukdytų, kad galėtumėte susikaupti.
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo