Mėsinė tikslinės rinkos ir strategijos nustatymas



Uab „mažeikių mėsinė“ yra viena didžiausių lietuvos mėsos gamybos ir perdirbimo įmonių. Savo veiklą pradėjusi 1991 metais, šiandien uab „mažeikių mėsinė“ yra žinoma ne tik lietuvoje, bet ir už jos ribų. Įmonė viena pirmųjų pelnė es pripažinimą ir pirmoji iš lietuvos mėsos perdirbėjų pradėjo tiekti mėsos gaminius į es šalis.
Atliekant išorinės aplinkos analizę uab,,mažeikių mėsinė‘‘ pagrindinis ūkinės veiklos pobūdis yra mėsa ir mėsos gaminių gaminimas ir pardavinėjimas. Mėsa ir mėsos gaminių rinkos augimui įtakos turėjo socialinė – kultūrinė aplinka. Uab,,mažeikių mėsinė‘‘ išorinės ir vidinės aplinkos analizė apibendrinama ssgg matricoje.
Uab,,mažeikių mėsinė‘‘ pasirinkti tiksliniai segmentai: segmento didėjimo tempas, vartotojų mokumas, masto ekonomija. Uab,,mažeikių mėsinė‘‘ naudoja nediferencijuoto marketingo strategiją.
Uab,,mažeikių mėsinė‘‘ marketingo strategijos įgyvendinimas priklauso nuo organizacinės marketingo padalinio struktūros, funkcijų paskirstymo ir santykių su vartotojais.
- Microsoft Word 56 KB
- 2012 m.
- 22 puslapiai (4619 žodžiai)
- Kolegija
- Lina
-