Marketingo strategijos sportinėms prekėms



Marketingo strategijos parengimas „audimas“ įmonėje. Sportinės aprangos prekėms.Įvadas. Įmonės veiklos analizė. Ab „audimas“ rinkos patrauklumo, konkurentų ir galimybių analizė. Sportinės aprangos rinkos patrauklumo įvertinimas. Konkurentų analizė. Galimybių analizė. Ab „audimas“ tikslinės rinkos nustatymas. „audimo“ prekės ženklo pozicionavimas. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertimas. Vartotojų vertinimo „Audimo“ ir konkurentų prekių ženklus pagal apsisprendimo atributus nustatymas. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Ab „audimas“ konkurencinio pranašumo įgijimo ir konkuravimo strategijos. Išvados. Literatūros sąrašas.
Darbo aktualumas. Sėkmingai veikianti įmonė, kuri orientuojasi ne tik į Lietuvos, bet ir užsienio rinkas ir kurios veikla suteikia galimybes pritaikyti sukauptas marketingo žinias praktiškai.
Darbo objektas – AB „Audimas“ marketingo strategija
Darbo tikslas: parengti marketingo strategiją sporto ir laisvalaikio aprangą gaminančiai įmonei „Audimas“.
Darbo uždaviniai:
•Išanalizuoti įmonės veiklą;
•Atlikti AB „ Audimas“ rinkos patrauklumo, konkurentų ir galimybių analizę;
•Nustatyti įmonės tikslinę rinką;
•Pateikti AB „Audimas“ prekių pozicionavimą;
•Išsiaiškinti kokios yra
- Microsoft Word 88 KB
- 2014 m.
- 24 puslapiai (4731 žodžiai)
- Universitetas
- Zoro
-
Marketingo strategijos sportinėms prekėms. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-sportinems-prekems.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:47