Parduotuves logistikos procesu tobulinimas



Temos aktualumas: prekyba yra ta ūkio šaka, kuri plėtojasi sparčiausiais tempais. Svarbiausias prekybos rodiklis yra mažmeninė prekių apyvarta. Kiekvieno prekybininko tikslas gerinti šį rodiklį. Tam, kad prekių apyvarta būtų maksimali, turi būti tobulai suorganizuoti visi procesai vykstantys prekyboje. Parduotuvės logistikos procesas yra tas procesas, kuris tiesiogiai veikia prekių pardavimą, pirkėjų elgseną.
Prekių priėmimo, laikymo ir paruošimo pardavimui pirkėjas nemato ir jame nedalyvauja. Tačiau nuo prekių pateikimo, sąlygų sudarymo didžiąja dalimi priklauso prekių pardavimo sėkmė. Šis etapas apima sudėtingiausią parduotuvės logistikos operacijų dalį. Didelis dėmesys turi būti skiriamas parduotuvės įrengimui: parduotuvės išplanavimui, salės ploto paskirstymui, prekių pateikimui, parduotuvės atmosferos formavimui. Visi šie veiksniai pirkėją skatina pirkti arba ne.
Taip pat nuošalėje negali likti ir pirkėjų aptarnavimas. Aptarnavimas yra logistikos sistemos efektyvumo matas – produkto laiko ir vietos išraiška.
Darbo problema – netinkamas prekių išdėstymas nešiuolaikiškai įrengtoje parduotuvėje.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „xxx“ logistikos proceso organizavimą, didžiausią dėmesį kreipiant į prekių pardavimą.
Darbo uždaviniai:
•išanalizuoti UAB „VP XXX“ prekių priėmimą;
•įvertinti UAB „XXX“ prekių laikymą ir paruošimą pardavimui;
•įvertinti prekių asortimento atitikimą pirkėjų poreikiams;
•išanalizuoti prekių išdėstymą UAB „XXX“ ;
•įvertinti atsiskaitymo su pirkėjis organizavimą;
•įvertinti informacijos suteikimo galimybes „XXX“;
•įvertinti pirkėjų nuomonę apie parduotuvės interjerą.
- Microsoft Word 177 KB
- 2013 m.
- 48 puslapiai (12179 žodžiai)
- Universitetas
- Laima
-