Pedagogas ir jo vaidmuo muzikiniame ugdyme


Pedagogas ir jo vaidmuo muzikos ugdymo procese. Įvadas. Tikslai. Pedagogo asmenybė. Muzikinis ugdymas. Grupės auklėtojos ryšys su muzikos pedagogu. Reikalavimai darželio auklėtojai. Grupės auklėtojos funkcijos, uždaviniai ir vaidmuo muzikiniame ugdyme. Muzikinės vaikų veiklos skatinimo formos. Muzikinės veiklos rūšys. Muzikinio ugdymo metodai. Muzikos integravimas į kitas veiklas. Vaikų ugdymosi pasiekimai muzikos ugdyme. Išvados. Literatūra.


Muzika – tai menas, galintis paveikti bet kokio amžiaus žmogaus emocijas. Vaikai yra žymiai emocingesni už suaugusiuosius, todėl muzikos poveikis jiems yra didesnis. Muzika ugdo jausmus, formuoja estetinį skonį, dėl muzikos poveikio ugdomas nuoširdumas, jautrumas, grožio siekimas. Vaikų muzikos suvokimas išsiskiria iš suaugusiųjų tuo, kad jie ją suvokia natūraliai, gyvai, nes yra nepatyrę klausytojai, todėl pedagogas, rengdamas muzikos ugdymo veiklas, turi detaliai apgalvoti užduotis ir tikslus, parinkti tinkamus kūrinius ir juos komentuoti bei pateikti klausymui.

Apibūdinti pedagogo asmenybės bruožus, vaidmenį muzikos ugdymo procese. Aprašyti muzikos ugdymo formas ir veiklos rūšis. Aptarti, kokius ikimokyklinio amžiaus vaiko pasiekimus ugdo pedagogas muzikos ugdymo metu.

Ryžtingumas Savitvarda Kalba Reiklumas Meilė vaikams Pastabumas Iniciatyvumas.

Muzikinį ugdymą organizuoja du pedagogai – muzikos pedagogas ir grupės auklėtojas, tačiau dažniausiai tai daro muzikos pedagogas. Muzikos užsiėmimų metu vaikams ugdomos teigiamos savybės ir diegiami socialiniai bei moraliniai principai. Gerinama kūno kontrolė ir lavinama atmintis.

Grupės auklėtojos ryšys su muzikos pedagogu.

Gera, taisyklinga tartis, muzikinė klausa, gebėjimas dainuoti. Mokėjimas groti bent vienu instrumentu. Muzikinio rašto mokėjimas. Mokėjimas savo tautos šokių, ratelių. Žinios apie dainuojamąją tautosaką ir mokėjimas ją taikyti darbe. Kūrybiškumas, vaikų meninės raiškos skatinimas.

Grupės auklėtojos funkcijos, uždaviniai ir vaidmuo muzikiniame ugdyme.

Funkcija – rūpintis auklėjamosios grupės bendru estetiniu – muzikiniu ugdymu. Uždavinys – įtvirtinti mokėjimus ir įgūdžius, įgytus muzikos pamokų metu. Vaidmuo priklauso nuo grupės amžiaus ir numatomų užduočių. Aktyviausias vaidmuo – muzikiniuose rateliuose, žaidimuose, šokiuose.

Muzikinės vaikų veiklos skatinimo formos.

  • MS PowerPoint 2137 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (493 žodžiai)
  • Kolegija
  • Toma
  • Pedagogas ir jo vaidmuo muzikiniame ugdyme
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pedagogas ir jo vaidmuo muzikiniame ugdyme. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/pedagogas-ir-jo-vaidmuo-muzikiniame-ugdyme.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:08
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo