Statoil marketingo kompleksas ir jo tobulinimas



Temos aktualumas. Lietuvoje pastaraisiais metais jaučiasi didelis nuosmukis paslaugų versle, vyksta ryškūs pokyčiai, kuriuos sąlygoja spartus šalies ekonomikos smukimas ir su juo susijęs gyventojų perkamosios galios bei paklausos mažėjimas. Paslaugų verslui didėja konkurencija. Paslaugų įmonėms siekiant išlaikyti esamus lankytojus ir siekiant pritraukti naujų lankytojų, ypač svarbu pateikti kokybiškas paslaugas. Taigi įmonė turi analizuoti savo veiklos rezultatus, kad galėtų priimti optimalius sprendimus.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Lietuva Statoil“ marketingo kompleksą ir pateikti marketingo komplekso tobulinimo gaires.
Autoprekės sudaro 20% viso UAB „Lietuva Statoil“ degalinės asortimento. Pagrindinės prekės yra šios:
Be aukščiau išvardytų produktų UAB „Lietuva Statoil“ degalinės prekiauja ir šiomis prekėmis: Maisto produktai
Joks amatas, verslas ar įmonė ilgai negalės veikti, jei sudėtingomis aplinkos sąlygomis nebus sekami išoriniai veiksniai ir nepakankamai lanksčiai bus reaguojama į išorinius ir į vidinius pokyčius, tai joks verslas ar įmonė negalės ilgai gyvuoti. Įmonės aplinka susideda iš daugybės tarpusavyje susijusių posistemių: klientų, tarpininkų, finansinių organizacijų, visuomenės ir vykstantys tarp jų procesai yra sudėtingi, kurių nepavyksta formalizuoti. Įmonės vidaus ir išorės aplinkos pokyčius iš anksto būtų sunku tiksliai numatyti ir prognozuoti.
R. Dudėnas (2006) siūlo makroaplinką suskirstyti į šiuos elementus: gamtos aplinka, politinė aplinka, ekonominė aplinka, technologinė aplinka, socialinė kultūrinė aplinka, konkurencinė aplinka.
Ekonominė aplinka –apibūdinama kaip makroaplinkos komponentas, kuris apima ekonominę veiklą bei kinta pagal tam tikrus dėsnius : šalies bendrą vidaus produktą, pirkėjų pajamas, kaupimo lygį, prekių kainų lygį ir kredito gavimo galimybes (Martinkus, Žilinskas, 2001).
S. Urbonavičius (1997) teigia, jog marketingo komplekso požiūriu reikšmingiausi yra šie ekonomikos reiškiniai:
Degalinės UAB ”Lietuva Statoil” kainos yra nustatinėjamos atsižvelgiant į realias rinkos kainas ir orientuojantis į vidutines pajamas gaunančius lankytojus, nes vidurinysis visuomenės sluoksnis, gaunantis stabilias pajamas, yra bene didžiausias. Derėtų pabrėžti, jog stabilias vidutines ir aukštesnes nei vidutinės pajamas gaunantys žmonės nėra jautrūs prekių ir paslaugų kainų svyravimams – jie orientuojasi į savo įpročius bet ne į kainas.
Lietuva yra Europos Sąjungos narė, ir atsižvelgiant į kitų šalių narių praktiką, tokios įstaigos kaip degalinės yra populiarios ir joms visada netrūksta lankytojų. Be to, į Lietuvą, ES narę, kiekvienais metais atvyksta vis daugiau užsieniečių, grįžta žmonių, dirbusių ir užsidribusių užsienyje, tad galima daryti prielaidą, jog klientų ratas vis didėja.
Degalinės UAB ”Lietuva Statoil” verslas atitinka sąžiningumo reikalavimus ir taikytinus įstatymus bei teisės aktus. Įmonėje elgesio kodeksu siekiama pabrėžti principus, kuriais grindžiami santykiai su darbuotojais, verslo partneriais ir kitais suinteresuotais asmenimis. Jis taikomas visiems įmonės nariams.
Įstatymų laikymasis. UAB ”Lietuva Statoil” veiklą šalyje vykdo pagal galiojančius įstatymus ir teisės aktus. Finansiniai įmonės sandoriai apskaitomi laikantis visuotinai priimtos apskaitos tvarkos; apskaitos įrašuose teisingai ir aiškiai apibūdinamas sandorių pobūdis.
Taigi, galima teigti, jog UAB ”Lietuva Statoil” veikla yra teisinga politiniu ir teisiniu atžvilgiu, nes laikomasi visų būtinų įstatymų siekiant užtikrinti sąžiningą įmonės veiklą ir nesugadinti gero įmonės vardo.
Socialinė – kultūrinė aplinka – tai makroaplinkos komponentas, kuris apima vartotojų poreikius bei skonius, elgsenos bei mąstysenos pobūdį ir demografines tendencijas.
- Microsoft Word 51 KB
- 2014 m.
- 21 puslapis (5072 žodžiai)
- Universitetas
- Justinaaa
-