Strateginio valdymo ir strategijos analizė



Įvadas. Strateginio valdymo ir strategijos analizė. Strateginis valdymas. Strateginio valdymo funkcijos. Strategijos samprata. Strateginio valdymo taikymas įmonėse. Įmonės tikslinė orientacija. Strategijos įgyvendinimo programos. Strateginis planavimas. Verslo strategijos formavimas ir pagrindimas. Išvados. Naudota literatūra.
Taigi atliekant strateginio valdymo analize šio darbo objektas: Strateginis valdymas;
Darbo tikslas: Atskleisti strateginio valdymo funkcijas ir kaip pritaikoma įmonėse;
Strategijos apibrėžimų yra įvairių, todėl išskyriau pagrindinius ir tiksliausiai apibudinančius.
Strategija – tai koncentruota elgsena, kuri gali būti iš anksto numatyta arba spontaniška.
Strategija – tai,1) būdas, kuriuo siekiame tikslo2) ilgalaikis planas3) organizacijos planuotas atsakas aplinka.
Esant tiek daug strategijos sąvokos apibendrinimams galima teigti, jog strategija yra plano paruošimas, kaip visi darbai turi būti pradėti, strategiškai viskas suplanuota, kad būtų pasiekti norimi rezultatai.
Rinkotyros strategija iškelia uždavinius, kurių įgyvendinimas priklauso nuo tiekimo, o pastarasis – nuo įmonės finansinių išteklių, gamybos galimybių bei naujų gaminių įdiegimo. Integruotosios strategijos daugiausia naudojamos siekiant ilgalaikių verslo įmonės tikslų. Jomis remiantis sudaromos dalinės strategijos. Dalinės strategijos. Jos sudaromos pagrindiniams tikslams verslo įmonės struktūriniams padaliniams arba veiklos funkcijomis. Dalinės strategijos apima atskirą padalinį ir skirtos papildyti ir patikslinti integruotosioms strategijoms, siekiančioms bendrų tikslų. Kiekviena strategija turi savų funkcinių tikslų:
Svarbiausi operatyviai reaguoti į verslo aplinkos pasikeitimo sąlygas ir pakoreguoti strategijos kryptis ir jų įgyvendinimo veiksnius.
- Microsoft Word 71 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (4539 žodžiai)
- Universitetas
- Akvile
-