Vartotojų nuomonės apie miesto „Eurokos“ parduotuves marketingo tyrimas


Įvadas. Marketingo tyrimų proceso aprašymas. UAB,,Kosmelita“ veikla. Marketingo tyrimų procesas. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas/pagrindimas. Atlikto tyrimo rezultatų pristatymas. /. Išvados. Literatūros šaltiniai. Priedai. Priedas. Anketa. Priedas.


Darbo tikslas – atlikti vartotojų nuomonės apie Rokiškio miesto ,,Eurokos“ parduotuves marketingo tyrimą.

1. Ištirti Rokiškio miesto gyventojų nuomonę apie ,,Eurokos“ teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybę.

2. Išnagrinėti atliktą tyrimą pagal 11 V. Pranulio marketingo tyrimų etapų.

1. Literatūros analizė ( N. Langvivienė, B. Vengrienė, V. Pranulis). Literatūra marketing o bei marketingo tyrimų klausimais.

2. Anketinė apklausa - atlikta siekiant ištirti Rokiškio miesto gyventojų nuomonę apie ,,Eurokos” parduotuvių prekių ir paslaugų kokybę. Anketinė apklausa atlika nuo 2019.10.10 iki 2019.10.27. Jai atlikti sudaryta anketa iš 20 klausimų. Anketa patalpina ,,Apklausa.lt“ ir patalpinta socialiniame tinklapyje ,,Facebook“. Apklausoje dalyvavo 63 respondentai. ), taikyta paprasta atsitiktinė atranka.

Apibendrinant galimai teigti, kad, ,,UAB,,Kosmelita“ savo veiklą pradėjo 1995m., yra įsteigusi 730 kosmetikos prekių parduotuvių visoje Lietuvoje, kuriose yra platus kosmetikos ir tualeto reikmenų prekių asortimentas.

Apibendrinant galima teigti, kad pagrindiniai Rokiškio miesto ,,Eurokos” parduotuvių klientai yra dirbančios moterys, kuriu amžius yra 25 – 45m.

Apibendrinant gali teigti, kad kokybišką aptarnavimą lemia darbuotojų kvalifikacija, nes tokios priežastys kaip mandagus konsultanto elgesys (27.9proc.) ir maloni veido išraiška (25,4 proc.) ir konkretumas konsultantės kalboje (30.3 proc.), buvo pasirinkta praktiškai po lygiai procentų visų apklaustųjų. Greitas aptarnavimas aktualus 16.4% respondentų.

Apibendrinat galima teigti, kad aptarnavimo standartas ,,Eurokos“ parduotuvėse dar reikia tobulinti, nes desnis procentas respondentų aptarnavima vertina tik gerai, o siekiant išlaikyti klientą ir, kad jis ,,Eurokos“ rekomenduotų kitam, aptarnavimas turi būti aukšto lygio. Tik taip galima išsaugoti jau esamą ir pritraukti naują, pirkėją.

,,Eurokos“ parduotuvėse teikiamos tokios paslaugos, kaip fotografijų gamyba, bei internetinės parduotuvės paslauga. Siekiant ištirti šių teikiamų paslaugų kokybę, buvo pasitelkti atviri klausimai anketoje būtent apie šių paslaugų žinomumą ir paslaugos teikimo kokybę. Rezultatai nustebino, nes dar yra nežinančių apie foto paslaugą ar internetinę parduotuvę.

Apibendrinat galima teigti, kad šios paslaugos mažai reklamuojamos ( televizija, internetas, darbuotojų informavimas klientus, apie šias paslaugas, bei jų konkurencingas kainas.

Tyrimas atskleidė, kad ,,Eurokos“ parduotuvėse dirbantis personalas, reaguoja į klientų norus ir lūkesčius ir visada suteikia norimą informaciją. Taip teigia 66,7proc. respondentų. Šis gebėjimas ypač svarbus ne tik dėl internetinės parduotuvės paklausos, bet ir esant ne vienam paslaugų tiekėjui, ar kosmetikos parduotuvių, klientai gali pasirinkti paprasčiausią problemos sprendimo variantą – pasirinkti ,,Sarma”, ,,Drogas”, ,,Kosmada”, nes kiti miestai, kuriuose yra šie konkurentai, tiktai netoli nuo Rokiškio miesto.

Siekiant teikiamų paslaugų kokybės, svarbu užtikrinti klientams personalo prieinamumą, ryšio palaikymą ir supratimą. Vengrienės ( 2006 ) teigimu tai gana plati sąvoka, apimanti aplinką, palengvinančią paslaugos kontaktus, paslaugos komunikaciją, klientų poreikių supratimą ir dėmesį jam. Ją sudaro paslaugos teikėjo prieinamumas transport požiūriu (automobilių stovėjimo aikštelė), ryšio priemonių galimybės, darbo laiko tinkamumas klientams. Be to, čia įeina gebėjimas suprasti kliento pageidavimų esmę, skirti jam dėmesį.

  • Microsoft Word 358 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 31 puslapis (3693 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kristina
  • Vartotojų nuomonės apie miesto „Eurokos“ parduotuves marketingo tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Vartotojų nuomonės apie miesto „Eurokos“ parduotuves marketingo tyrimas. (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-nuomones-apie-miesto-eurokos-parduotuves-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 08:56
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo