Verslo įmonės vadyba


Verslo įmonės vadyba. Pagrindinės įmonės vadybos funkcijos. Planavimas. Organizavimas. Pavyzdys. Funkcinė sistema. Naujos vos. Matricinė VOS. Darbo organizavimas. Darbo pasidalijimas ir kooperavimas. Darbo vietų organizavimas. Marketingas. Marketingo strategijos. Prekių pateikimo metodai. Rėmimas. Kuo skiriasi vidinė kontrolė nuo audito? Vadovavimo priemonės. Vienetinis darbo užmokestis. VDU atmainos. Laikinis darbo užmokestis (LDU). LDU atmainos. Socialinis biudžetas. Darbo sąlygos. Valdymo stiliai. Konfliktai ir jų valdymas. Konflikto išsprendimas. Konflikto sprendimo algoritmas. JAV prof. K. Thom’o stilius. Lyderis ir lyderiavimas. Lyderiavimo stiliai. Autoritarinis lyderis. Demokratinis lyderis. Liberalus lyderis. Lyderiavimo teorijos. Bruožų lyderiavimo teorija. Situacinė lyderiavimo teorija. Sąveikos lyderiavimo teorija. Charizmatinio lyderio ypatumai.


Planavimas; Organizavimas; Vadovavimas; Apskaita ir kontrolė.

Tai darbo vietų aprūpinimas būtina įranga paslaugoms atlikti, darbo vietų optimalus išplanavimas priklausomai nuo žmogaus ūgio. Optimalus apšvietimas – ne mažesnis kaip 300 liuksų. Optimali temperatūra – 22-24 laipsniai.

Keturios pagrindinės marketingo strategijos: Aktyvi strategija, kai siekiama tapti tam tikro rinkos segmento pagrindiniu tiekėju. Būdingi požymiai: specializuotų poreikių tenkinimas, didelės išlaidos ir rentabilumas. Normali strategija, kai užtikrinamos antrojo gamintojo pozicijos nediferencijuotoje rinkoje. Būdingi bruožai: masinė nediferencijuota rinka, įdiegtų gaminių tobulinimas, mažesnis nei pirmojo varianto rentabilumas, bet menkesnis kapitalo poreikis. Pozicijų išlaikymo strategija, kai nediferencijuotoje rinkoje užimtas pozicijas siekiama išlaikyti, dažniausiai mažinant išlaidas. Būdingi bruožai: masinė nediferencijuota rinka, sąnaudų ir kainų mažinimas. Išlikimo (egzistencijos) strategija, kai orientuojamasi į siaurą rinką ir išlaidų minimizavimą. Būdingi bruožai: orientacija į platesnį įmonių neužimtą rinkos segmentą, mažos diegimo išlaidos. Šią strategiją dažniausiai naudoja nepajėgios, mažos įmonės.

Prekių pateikimo metodai yra du: didmeninė ir mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba – tai veikla, susijusi su gausiu prekių pardavimu ir paslaugų teikimu gamybai ar prekybos tarpininkams. Mažmeninė prekyba – tai veikla, susijusi su prekių ar paslaugų pardavimu tiesiogiai asmeniniams ir nekomerciniam vartojimui.

Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksniai, darantys įtaką pirkimų sprendimams. Skiriamos 4 rėmimo veiksmų grupės: reklama; pardavimų skatinimas; ryšiai su visuomene; asmeninis pardavimas.

Kuo skiriasi vidinė kontrolė nuo audito?

JAV prof. K. Thom’o stilius.

  • MS PowerPoint 486 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (2219 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Martyna
  • Verslo įmonės vadyba
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Verslo įmonės vadyba. (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-imones-vadyba.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 19:38
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo