Verslo ir ūkio subjektai įmonės aplinka ir įvaizdis


Įvadas. Verslas. Verslo apibrėžimas. Verslo etapai ir rūšys. Išorinės verslo funkcijos. Vidinės verslo funkcijos. Organizacija. Verslininko apibrėžimas. Ekonominės veiklos rūšys. Valstybinė ir privati nuosavybė. Įmonės aplinka. Vidinę įmonės aplinka apibūdinantys veiksniai. Išorinė įmonės aplinka. Aplinkos įtaka veiklos rezultatams. Įmonės įvaizdžio formavimas. Tarptautinis verslas. Socialiai atsakingas verslas. Socialinės atsakomybės sferos. Įmonių socialinė atsakomybė. Nominacija ,,Socialiai atsakingas verslas“. Išvados. Naudotos literatūrosir šaltinių sąrašas. Priedai.

Mūsų projekto tikslas išnagrinėti verslo ir ūkio subjektus, išsiaiškinti kokią įtaką įmonei bei jos rezultatams daro įmonės aplinka ir įvaizdis. Išsiaiškinti kas yra tarptautinis ir socialiai atsakingas verslas.

Mūsų tyrimo probleminiai klausimai, kas yra verslas, kokie yra verslo ir ūkio subjektai, kokią įtaką įmonei daro aplinka ir įvaizdis. Kaip kuriamas tarptautinis ir socialiai atsakingas verslas?

Pats paprasciausias organizacijos apibudinimas tai yra:

Verslininkas į verslą investuoja savo įdėjas, žinias planavimo, organizavimo ir įmonės valdymo įgūdžius, verslininkas atsako už galimus nuostolius, net jeigu jie atsirado ne dėl jo kaltės, o dėl netikėtų nepalankių aplinkybių, tačiau jei šios aplinkybės bus palankesnės, tai jam atiteks visa su tuo susijusi nauda.

Pareigos yra okupacija vykdoma profesionalių žmonių, pavyzdžiui, gydytojų, teisininkų, inžinierių ir t.t. Jie teikia specializuotas paslaugas mainais už mokestį. Norėdamas tapti specialistu, asmuo turi turėti specialių žinių, ir profesinių įgūdžių. Pavyzdžiui, gydytojas turi patirties medicinos srityje, advokatas turi teisės ir t.t.

Darbas yra vienas iš okupacijos tipų kurioje vienas asmuo teikia paslaugas, fizines ar protines kažkam kitam, už kurią jis gauna atlyginimą arba mokesčius.

Vidinės aplinkos veiksniai pagrinde yra susiję su įmonės vadovų pasirinkimais, bei gali būti kontroliuojami. Vidaus veiksnių analizė įvertina organizacijos vidinius pranašumus ir trūkumus. Išorinės aplinkos veiksniai daro didelį poveikį konkrečiam verslui, bet verslas negali jų pakeisti, o gali tik prie jų prisiderinti.

Tai ne tik verslininkų veikla šalies viduje, bet ir jų ekonominiai ryšiai su kitų šalių įmonėmis bei verslininkais.

Tai bet kokia įmonės veikla už šalies ribų, apimanti eksporto, importo procesus, gamybos, paslaugų teikimo ir prekių pardavimo veiksmus. Tarpautiniu verslu galima vadinti verslo operacijas ar veiklą, kuri apima ir vykdoma daugiau nei vienoje šalyje. Tarpautiniam verslui priklauso komerciniai veiksmai, vykdomi už nacionalinių sienų.

Įmonių akcininkai sulaukia patenkinamo grąžos iš savo investicijų. Dirba darbuotojai, kurie nori išsaugoti saugų ir gerai apmokamą darbą.Vartotojai gauna geros kokybės produktus už sąžiningą kainą.

Įmonės gavusios ,,Socialiai atsakingo verslo“ nominaciją:

Lietuvos ekonomikos pertvarkymo laikotarpiu verslo įmonių kūrimas turi didelę reikšmę šalies ekonomikai. Tinkamai pritaikius verslo įmonių teikiamus privalumus, galima veiksmingai ir greitai spręsti daug ekonominiu nuosmukio laikotarpiu kylančių problemų. Įmonių steigimas mažina nedarbą, pildo rinkos spragas, didina konkurenciją.

  • Microsoft Word 1836 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 58 puslapiai (10625 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ugnė
  • Verslo ir ūkio subjektai įmonės aplinka ir įvaizdis
    10 - 9 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Verslo ir ūkio subjektai įmonės aplinka ir įvaizdis. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-ir-ukio-subjektai-imones-aplinka-ir-ivaizdis.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:11
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo