Žmogiškųjų išteklių rinkodara


Įvadas. Žmogiškųjų išteklių rinkodaros valdymas. Žmogiškųjų išteklių rinkodaros strategijos. Išvados. Literatūra.


Darbo metodai: teorinės ir mokslinės literatūros bei kitų informacijos šaltinių analizė.

Šiais laikas, kad rasti kūrybingų, išradingų ir išsilavinusių darbuotojų reikėtu gerai pasistenkti. Statistika rodo, kad tik 20 proc. dirbančių žmonių lankosi darbo skelbimų portaluose. Tad darbo skelbimai nepasiekia 80 proc. potencialių kandidatų. Todėl netinka ne tik darbo skelbimų vieta, bet ir turinys. Bei ir didžioji dalis rinkodaros pasireiškia standartiniu aprašymu – mes jums duosime pinigų, o jūs ateikite dirbti. (1)

Plačioms kampanijoms labiau tinka ieškoti ne vieno, o kelių darbuotojų. Ieškant vieno konkretaus darbuotojo, geriau į potencialų kandidatą taikytis tiesiogiai. Kitaip tariant, kaip Pabrėžia vadovė p. Lemešiūtė, kad personalo specialistas neprivalo būti visų galų meistras. Norint, kad rinkodaros metodai suveiktų, verta bendradarbiauti su kolegomis iš rinkodaros skyriaus.

Apibendrinant galima teigti, kad žmogiškieji ištekliai yra svarbiausias organizacijos konkurencinio pranašumo šaltinis, strategiškai, nuosekliai ir visapusiškai valdant organizaciją. Apskritai žmogiškųjų išteklių valdymas nėra vien personalo samdymas, atleidimas arba socialinis aprūpinimas, tai yra toks žmogiškųjų išteklių panaudojimas, kuris leidžia organizacijai siekti savo strateginių tikslų. Motyvuotas žmogus – produktyvus darbuotojas, todėl reikia dažniau darbdaviams motyvuoti darbuotojus, kad jie savo darbus atliku nuoširdžiai. Verta bendradarbiauti su specialistais kolegomis iš rinkodaros skyriaus, ieškant konkretaus ir potencialaus kandidato į darbo vietą.

Penki pirštai reiškia: nykštys – patirtį, kuri leidžia mokytis iš klaidų ir pasiekimų; smilius – žinias, kurioms ji priskiria žinomus faktus, metodus, o taip pat ir jų panaudojimą; didysis – įgūdžius, reikalingus, kad asmuo sugebėtų valdyti įrankius, žodžiu ir raštu komunikuoti, užbaigti užduotį; bevardis – ryšius (socialinius kontaktus), kurie išplečia mokymosi galimybes bei remiasi įtaka, socialinę poziciją; mažylis – vertybes, kuriomis žmogus privalo gebėti dalintis su kitais ir prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, darbus; delnas reikalingas koordinacijai, jis dirba kartu su pirštais, o riešas yra naudojamas šio darbo parėmimui ir kontrolei. Reikalinga visa ranka: netekus bent vienos dalies, ranka negali tobulai funkcionuoti.

Tinkamai išugdytas personalas = paslaugų aukšta kokybė. Klientu/vartotojų paslaugos ar produktai atspindi šiuolaikine rinkodara.Tai reiškia, kad kokybiškoms paslaugoms reikia aukštos kokybės žmonių, kurie išmanytu savo darbą.Todėl žmogiškųjų išteklių santykiai turi būti suderinti kokybiškai, tuo pačiu atsižvelgiant į klientų poreikius. Darbuotojai turi plėtoti gerus ir tvarkingus santykius su klientais, taip išlaikant organizacijos tvirtumą.

  • Microsoft Word 57 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2405 žodžiai)
  • Kolegija
  • Nadežda
  • Žmogiškųjų išteklių rinkodara
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Žmogiškųjų išteklių rinkodara. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/zmogiskuju-istekliu-rinkodara.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 18:34
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo