Įsipareigojimų valdymo analizė



Įvadas. Turto ir įsipareigojimų valdymo sąvoka. Turto ir įsipareigojimų modelių valdymo raida. Įmonės įsipareigojimų apskaita ir įsipareigojimų apskaitos dokumentai. Įmonės įsipareigojimai darbuotojams ir biudžetui. Išvados. Literatūra.
Besikaupiančių įsiskolinimų ir įsipareigojimų straipsniai kiekvieno ataskaitinio laikotarpio pabaigoje turi būti koreguojami ypač atidžiai, sukauptos sąnaudos ir ateinančių laikotarpių pajamos finansinėje apskaitoje skirstomos ne į dvi, bet į tris grupes.
Darbo tikslas – išnagrinėti įsipareigojimų valdymo analizę.
Darbo uždaviniai:
1.Aptarti turto ir įsipareigojimų valdymo savoką;
2.Nurodyti, kokia yra turto įsipareigojimų modelių valdymo raida;
3.Susipažindinti su įmonės įsipareigojimų apskaita ir jų dokumentais;
4.Išdėstyti įmonės įsipareigojimus darbuotojams ir biudžetui.
Įsipareigojimų valdymo analizė. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/isipareigojimu-valdymo-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:21