Kaimo turizmo verslo planas (2)


Įvadas. Kaimo turizmo teoriniai aspektai. Kaimo turizmo sodybų lyginimas su tradicine sodyba. Kaimo turizmo sodybos „Tauragnas“ aprašymas. Bendra informacija apie įmonę ir jos veiklą. Verslo tikslai ir strategija. Rinka ir rinkodara. Paslaugų teikimo procesai. Įmonės struktūra ir valdymas. Kaimo turizmo sodybų įvaizdžio formavimas internete. Finansiniai biudžetai ir prognozės. Rizikos veiksniai ir jų valdymas. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo tikslas – įkurti kaimo turizmo sodybą „Tauragnas“, kuri aptarnautų Lietuvos gyventojus ir atvykstančius turistus.

Šaltinis: Sudarytas darbo autoriaus remiantis straipsniu Etninės kultūros raiška kaimo turzimo sodybose. 2011m

Visų pirma, kaimo turizmo sodybas vertėtų skirti į dvi pagrindines grupes: sodybos, kuriose taikomi etninės kultūros elementai ir sodybos, kuriose nėra į tai atsižvelgiama .Pastarosiose sunku arba beveik neįmanoma rasti palyginamų objektų, nes paslaugos ir infrastruktūra didžiąja dalimi orientuotos į modernios infrastruktūros užtikrinimą bei individualius klientų pageidavimus. Atliekant tolimesnę analizę, dėmesys yra kreipiamas į tas kaimo turizmo sodybas, kuriose galime rasti etninės kultūros raiškos formų.

Lietuvoje skiriami trys pagrindiniai tradicinių sodybų tipai: suvalkiečių stuba, žemaičių troba ir aukštaičių pirkia. Dzūkijos etnografiniame regione dažniausiai buvo statomos kiek mažesnės aukštaičių pirkios tipo sodybos. Kaimo turizmo sodybose dažniausiai regioniškumas nėra akcentuojamas. Neretai pasitaiko, jog į vieną sodybą suplakami skirtingiems etnografiniams regionams būdingi elementai. Nebeliko kai kurių šalia tradicinės sodybos egzistavusių pastatų – tvartų, kluonų, svirnų, klėčių, todėl tradicinis kiemo dalijimas į švarųjį ir ūkinį prarado savo prasmę. Pasikeitimų galima rasti ne tik išorėje, bet ir viduje. Dėl kaimo turizmo sodybose vykdomos veiklos, pakito patalpų išplanavimas. Priemenė ir kamara tapo paprasčiausiai nereikalingomis ir praradusiomis funkcionalumą, tuo tarpu seklyčia kai kur dar labiau padidinama, ypač tose sodybose, kurių šeimininkai orientuojasi į šeimos švenčių organizavimą ar pritaiko šią patalpą konferencijų ir seminarų vedimui. Kitas labai svarbus kriterijus – sodybų funkcionalumo kaita. Nuolatinį gyvenimą, būdingą tradicinėms sodyboms pakeitė laikino apgyvendinimo paslauga. Laikinoji rezidencinė funkcija persipina su relaksacijos ir reabilitacijos. J. Jasaitis yra minėjęs, jog „žinių visuomenėje žemo urbanizacijos lygio vietovės imamos vertinti, remiantis ne tik agrarinės ekonomikos, 80 bet ir aplinkosaugos, bei relaksacijos galimybių kriterijais“ (Jasaitis, 2010, 20).

Įmonėje dirbs trys draugai, kadangi vienas iš jų paveldėjo sodybą, todėl jam priklausys 50% akcijų, kitiems dviem priklausys po 25% akcijų.

  Projekto finansavimo poreikis sudaro 150 tūkst. Eur, kurių didžioji dalis bus skirta esamos sodybos renovacijai ir naujų pastatų statymui, taip pat įrangai įsigyti. Projektas bus finansuojamas iš vidinių šaltinių - 30 tūkst. Eur investuoja visi akcininkai, likusi suma 120 tūkst. Eur imsime paskolą.

Planuojame teikti apgyvendinimo, ir kitas su kaimo turizmu susijusias paslaugas.

Rinkos segmentą rinksimės pagal geografinius kriterijus, kadangi sodyba yra šalia Tauragnų ežero bei toli nuo miesto šurmulio.

Verslo idėja šiandien yra labai paklausi, nes Utenos r. trūksta kaimo turizmo sodybų.

Mes planuojame pirmaisiais metais didelį dėmesį skirti reklamai, kad įgyti kuo didesnį konkurencinį pranašumą ateityje.

Iššūkiai galintys sutrukdyti strategijos įgyvendinimui: Sparčiai augant kaimo turizmo verslui gali atsirasti naujų konkurentų.

Šiuo metu mūsų sodybai reikia padaryti remonto darbus, įrengti poilsio zonas, bei įsigyti apgyvendinimui skirtos įrangos. Atlikus šiuos darbus, galėsime pradėti veiklą.

Darbai bus pradėti 2017m. sausio 5d. ir užbaigti planuojame iki birželio 1 d. prasidėjus vasaros sezonui.

Mūsų verslas remsis tokiomis vertybėmis kaip: sąžiningumas, veiklos atskaitomumas, bei atsakomybė.

Šios vertybės mums labia svarbios, kad įgyvendintume savo įsipareigojimus, patenkintume klientų poreikius, bei išlaikytume puikią sodybos reputaciją, tokiu būdu, pasiektume visus užsibrėžtus tikslus.

  • Microsoft Word 288 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 32 puslapiai (6692 žodžiai)
  • Universitetas
  • Arnas
  • Kaimo turizmo verslo planas (2)
    10 - 1 balsai (-ų)
Kaimo turizmo verslo planas (2). (2017 m. Gegužės 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-verslo-planas-2.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 14 d. 09:14
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema