Marketingo strategijos rengimas įmonėje



Įvadas. UAB „Makveža“ įmonės charakteristika. UAB „Moki veži“ perspektyvų tyrimas. Makro aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Demografinė aplinka. Mikro aplinkos analizė. Konkurentų analizė. Tiekėjų analizė. Pirkėjų analizė. Makketingo komplekso analizė. Prekė. Paslauga. Kaina. Vieta. Rėmimas. Ssgg analizė. UAB „Makveža“ strategijos formavimas. Tikslinės rinkos parinkimo ir pozicionavimo strategijos. Marketingo strategijos formavimas pagal marketingo komplekso elementus. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Darbo tikslas: remiantis UAB „MAKVEŽA“ vidine ir išorine analize – parengti marketingo strategiją.
„Moki-veži“ parduotuvėse prekiaujama Essentia prekinio ženklo mineraline vata, Arko blokeliais, paroc vata, Combo baldais ir daugybę kitų partnerių gaminiais.
Siekia išklausyti savo klientus ir įsigilinus į jų poreikius ir lūkesčius pasiūlyti:
Šiuo metu rinkoje yra begalė pasirinkimo, lygiai taip pat ir statybų srityje. „Moki veži“ nėra vieną iš pirmųjų prekybos tinklų, nes ilgiausiai čia gyvuoja „Senukų“ prekybos tinklas. Bet su visų pagalba šis prekybos tinklas jau yra gerai žinomas. Nors yra ir daug konkurentų, šis tinklas vis tiek bando išlaikyti savo prestižą.
Statybos yra nesibaigiantis ratas kuris visada dirba, niekada nesustoja, nes vis tiek atsiranda ką statyti, renovuoti ir t.t. tad ši sritys visada turės darbo, tuo pačiu mūsų prekybos tinklas.
Šis padalinys gal nėra strategiškai ir geografiškai patogioje vietoje, tačiau vis tiek sulaukia daugybę klientų, ne tik tų pačių bet naujų.
Geografiškai šis padalinys yra miesto pakraštyje, kur daugiausia yra gamyklos, fabrikai. Tad klientui rasti čia mūsų parduotuvę yra pakankamai sunku, nes ji yra įsirengusi viename iš ankščiau buvusių baldų gamybos angarų.
Didžiausias konkurentas būtų prekybos centras „Senukai“, nes jie jau yra užsitarnavę savo „vardą“ ir gerą prestižą. Tačiau pas juos tam tikros prekės yra žymiai didesnėmis kainomis, todėl daugumą klientu sugrįžta pas mus, nes gali tą pačią prekę gauti pigiau. Jeigu yra perkama daugiau, tada vadybininkė gali paskaičiuoti didesnę nuolaidą. Čia yra dar viena priežastis, dėl ko klientas perka pas mus. Pritaikius didesnes nuolaidas, pasklinda kalbos iš klientų, taip atsiranda jų dar daugiau.
Priklauso nuo įvairiausių ekonomikos dalių: nuo perkamosios galios, pajamų lygio, kainų lygio, kaupimo lygio, kreditingumo lygio. Taip pat nuo įvairių ekonomikos reiškinių – krizių, depresijos, pagyvėjimo ar pakilimo.
Nuo 2012 metų bendras įmonės Moki veži parduotuvės pasiūlymų skaičius konkursuose yra 67, iš kurių laimėti 59 (sėkmės koeficientas 88%).
Įmonėje Moki veži (draudėjo kodas 418465, mokesčių mokėtojo kodas 161621777) Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos (Sodra) duomenimis 2017-03-01 dienos pradžioje dirbo 812 darbuotojų (apdraustųjų).
Mokslinės – technologinės aplinkos poveikis priklauso nuo mokslo žinių, nauju prekių ar paslaugų kūrimo, esamų prekių tobulinimo, naujų medžiagų ir technologijų kūrimo, naujų ekonomikos šakų kūrimo ar esamų žlugimo.
Nuolatos tiekėjai atnaujina savo tiekiamų paslaugų ar prekių gamybą. Yra atnaujinama prekės išvaizda, kad klientas nuolatos ją pastebėtų. Taip pat yra tobulinama prekės kokybė.
Ilgą laiką UAB „MAKVEŽA“ bendradarbiavo su Ukmergės Gelžbetonio – polistireninio putplasčio gamykla. Jų išskirtinumas yra išmatavimai. Įprasto putplasčio yra 1000x1000mm, taip pat yra ir kitų 500x1000mm ar 600x1000mm. Bet prieš metus pradėjo bendradarbiauti su gamykla SILIKATAS. Šį gamyklą jau 60 metų veikė užsienyje, ir prie metus įsteigė savo gamyklą Lietuvoje su prekės ženklu ETNA.
Taip pat šiuo metu yra įvedama naują programą PRESTIGE. Šiuo metu yra naudojama AGNUM programa. Kaip teigia specialistai ir programuotojai su naująją programa bus daug lengviau dirbti ir vienu metu galima bus atlikti daugiau skirtingų veiksmų.
Šis padalinys demografiškai žiūrint yra miesto pakraštyje, kur daugiausia yra įvairiausios gamyklos. Bet yra ir nuolatinių gyventojų. Taip pat kiekvieną šeštadienį šalia būna Ūkininkų turgus, tad tą dieną būna didesnis perkamumas negu bet kurią kitą dieną.
- Microsoft Word 526 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 27 puslapiai (5059 žodžiai)
- Kolegija
- Ausra
-