Patyrimo pedagogika



Tai praktinės pakraipos tyrimai, pagrįsti veiksmais, nukreiptais į kurios nors situacijos valdymą (siekiant ją keisti arba patobulinti) arba tam tikros problemos sprendimą, naujo gaminio / procedūros kūrimą. Interpretacinėje paradigmoje teorija turi išsirutulioti iš tam tikrų situacijų; ji turi būti „grindžiama“ duomenimis, sukauptais ir apibendrintais tyrimo atlikimo metu. Teorija gimsta po veiklos tyrimo, ji nėra mokslinio tyrimo atspirties taškas.
Veiklos tyrimų pagrindas:
Mokymosi iš savo patirties koncepcija asmens pirminę patirtį laiko pažinimo bei mokymosi pagrindu. Ne tik intelektas, bet ir individo emocijos, jausmai, vertybės, interpersonaliniai ryšiai mokymosi procese vaidina svarbų vaidmenį. Mokymasis iš savo patirties yra veiklos tyrimų pagrindas, nes sujungia teoriją ir praktiką, abstraktų konceptualizavimą bei konkrečią patirtį, emocinę bei kognityvinę mokymosi sferas.
- Microsoft Word 14 KB
- 2015 m.
- 3 puslapiai (766 žodžiai)
- Mokykla
- Jurga
-