Pažintinės praktikos ataskaita logistikos įmonėje


Įvadas. UAB „transkela“. Veiklos charakteristika. Įmonės valdymo sistema. Veiklos planavimas ir organizavimas. Įmonės eksploataciniai rodikliai. Dokumentacija. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Pažintinės praktikos tikslas yra susipažinti su UAB „TRANSKELA“ įmonės aplinka, jos darbuotojais, klientais, įmonės darbu, dirbamomis programomis. Pati praktika yra aprašoma kaip terminuota sutartis, kurios metu studentas įmonėje gilina savo žinias ir įgūdžius į tam tikras sferas. Šioje įmonėje per mėnesį susipažinau su logistikos veikla šioje įmonėje, darbu. Taip pat praktikos metu privalėjau susidaryti praktikos planą bei puikiai atlikti praktikos vadovo paruoštus darbus įmonėje.

Praktikos objektas. UAB „TRANSKELA“ transporto ir logistikos įmonė.

Praktikos uždaviniai:

Apžvelgti įmonės veiklą.

Susipažinti su įmonės valdymo procesu, analizuojant planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės funkcijas.

Įmonės veiklos organizavimas, organizacinė valdymo struktūra, darbo pasidalijimas.

Susipažinti su vadybininko veikla, kaupti reikiamą medžiagą įgytoms žinioms, patyrimui, įgūdžiams įtvirtinti.

Šiuo metu įmonėje dirba 31 darbuotojas. Įmonės registruota Tilžės g. 60 Klaipėda ir patalpų adresas Svajonės g. 31 Klaipėda.

Įmonė buvo įvertintas „Creditinfo“ sertifikatu „Stipriausi Lietuvoje“ 2022 Sertifikatas patvirtina, kad įmonės ekonominė būklė ir finansinių rezultatų stabilumą.

Įmonės vizija Orientacija į Lietuvos ir tarptautinę rinką, užimti didesnę dalį rinkos. Teikiamos paslaugos pilnas logistinis spektras, kaip sandėliavimas ar muitines tarpininko paslaugos, taip pat naujo transporto įsigijimas ir seno atnaujinimas. Apimti didesnę dali Lietuvos patekti į didžiausių Lietuvos vežėjų penketuką, įsigyti solidų pastatą plėtrai, daugiau dirbti su užsienio klientais.

Orientacija į klientą – svarbu atidžiai klausyti savo klientų ir numatyti jų poreikius;

Supaprastinti ir optimizuoti konteinerių gabenimą tiekimo grandinėje, jog galėtų rūpintis savo klientų kroviniais iki reikiamos grandinės taško ar grandinės galo.

Inovacijos ir skaitmeninimas – suteikti klientams išskirtinę patirtį naudojantis paslaugomis, pažangiomis technologijomis.

Greitai reaguojanti į pokyčius rinkoje, bei žmogiška patirtis – puoselėti ir ugdyti savo komandą bei aktyviai skatinti darbuotojus imtis iniciatyvos ir skirti visą dėmesį klientų norams ir jų patogumui.

Šie keturi tikslai parodo, jog įmonė orientuojasi į klientų poreikių gerinimą, bei darbuotojų darbo vietos tobulinimą.

UAB „Transkela“ Dėl savo 14 metų turimos patirties ir įgūdžių transporto srityje įmonė suteikia savo klientams daug galimybių pasirenkant krovinių gabenimą. Paslaugos teikiamos visiems nuo didžiausių iki mažesnių, vietinių klientų.

Viena iš pagrindinių paslaugų būtų pervežimas nuo durų iki durų. Su šia paslauga klientui krovinio pervežimas yra parūpinamas nuo paėmimo iki galutinės grandinės taško.

Įmonės buhalterija tvarkoma direktoriaus, bei samdoma įmonė UAB „Isanas“ kuri atlieka ir suteikia reikalingas paslaugas sutvarkyti likusia buhalterijos dokumentacija.

UAB „Transkela“ gamybos produktas yra paslauga arba veikla, neturinti materialaus apčiuopiamo rezultato. Šios įmonės paslaugų teikimo procese dalyvauja visas įmonės personalas: Direktorius, transporto vadybininkai, mechanikas, bei vairuotojai.

  • Microsoft Word 57 KB
  • 2024 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1665 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mantis
  • Pažintinės praktikos ataskaita logistikos įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pažintinės praktikos ataskaita logistikos įmonėje. (2024 m.). https://www.mokslobaze.lt/pazintines-praktikos-ataskaita-logistikos-imoneje.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 19:59
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo