Pedagoginė praktika mokykloje


2008. rugsėjo mėn. I – ąją dieną. Kaip jaučiasi mokiniai pamokos ir pertraukos metu. Tėvų sutikimas bei mokinių išlydėjimas iki namų. Pamokų laiko bei mokinių savijautos analizė. Pamokos stebėjimo analizė Nr. Dalykas. Stebėjimo tikslas Įvadinė dalis Pagrindinė dalis Baigiamoji dalis Komentarai pastabos Pamokos stebėjimo analizė Nr. Dalykas. Stebėjimo tikslas Įvadinė dalis Pagrindinė dalis Baigiamoji dalis Komentarai pastabos. Bendravimas su ugdytiniu įvadas. Bendravimo su ugdytiniu situacijos. Pirma diena. Oji savaitė Praktikos išvados.


Pedagoginę praktiką globojant mentoriui atlikau Vilniaus r. Buivydiškių pradinėje mokykloje. 2008 m. rugsėjo mėn. I – ąją dieną Buivydiškių  pradinė mokykla atvėrė duris naujose patalpose. Šiuo metu mokykloje mokosi 71 mokinys. Čia sukomplektuota priešmokyklinio ugdymo grupė bei 4 klasės. Mokykla dirba viena pamaina, 5 dienas per savaitę.  Mokykloje dirba dvi mokytojos metodininkės,  dvi vyr. mokytojos, viena pradinių klasių mokytoja, priešmokyklinio ugdymo pedagogė, bibliotekininkas, mokytojo padėjėja, logopedas – soc. pedagogas.  Nuo II klasės vyksta  anglų kalbos mokymas.  Mokykla yra nedidelė, joje, viso labo, keturios klasės kurioje daugiausia yra 20 mokinių. Mokykla negali leisti sau priimti daugiau mokinių, kadangi patalpos yra per mažos. Mokyklai vadovauja direktorė Nijolė Rasiulienė,

Smagu, kad nuo pirmųjų dienų mane priėmė taip maloniai ir svetingai. Jaučiausi čia gerai ir buvo gera prisijungti prie šios nuostabios komandos, pasijausti jų dalimi. Ypatingai šiltas bendravimas buvo ne tik direktorės Nijolės Rasiulienės, mokytojų, bet ir vaikų. Mokykloje vyravo jauki atmosfera.

Pirmieji mokslo metai vaikui yra labai svarbūs, čia jis patiria daug naujų emocijų, atranda daug naujo, susipažįsta su mokymosi procesu. Atranda savo stiprybes ir silpnybes. Mokytojui labai svarbu per pirmuosius metus pasirūpinti mokinių adaptacija naujoje aplinkoje. Mano klasėje, kurioje atlikau praktiką, mokytoja stengdamasi palengvinti vaikų adaptaciją skatino juos būti savarankiškais ir imtis iniciatyvos.

Mokytoja stengdamasi palengvinti vaikų adaptaciją kuria klasėje jaukią aplinką, kurioje jie gali turėti savo mėginamų daiktų (Kaip pavyzdys: mokytoja buvo atnešusi į klasę žaisliuką- meškiuką, kuris turėjo nuostabią kelionė. Visi mokiniai galėjo bent dienai nusinešti žaisliuką namo ir ką nors smagaus, kartu su juo nuveikti, o grįžus į mokykla tuos nuotykius papasakoti draugams). Tokios regis smulkmenos, klasę suburdavo, kaip grupe, kaip komanda. Klasėje yra įkurtas poilsio – apmastymų kampelis. Čia galima patogiai įsitaisyti ant minkštasuolio, pavartyti knyga ar šiaip smagiai pabendrauti su draugais.

Mokytoja pamokos metu stengiasi informaciją pateikti tokia forma, kad ji būtų patraukli mokiniams ir tenkintų jų smalsumą. Jei mokiniui kažkoks dalykas nesiseka, dažniausiai su juo dirbama individualiai, kad „nesėkmė“ neišryškėtų klasėje, o vaikas nepatirtų diskomforto. Mokytoja atranda įvairiausiu būdu sudominti mokinius.

  • Microsoft Word 24 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1996 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jonas
  • Pedagoginė praktika mokykloje
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Pedagoginė praktika mokykloje. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/pedagogine-praktika-mokykloje.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 14 d. 00:06
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo