Simuliacinių- imitacinių priemonių panaudojimas rengiant uosto ir laivybos valdymo bei finansų studijų krypties studentus: kliūtys ir galimybės



Simuliacinių imitacinių priemonių panaudojimas rengiant uosto ir laivybos valdymo bei finansų studijų krypties studentus kliūtys ir galimybės.
Egzistuoja labai didelė mokymo metodų įvairovė. Negalima teigti, kad tam tikri mokymo metodai yra geresni už kitus arba atvirkščiai, nes atskiri metodai skiriasi savo paskirtimi. Vieni metodai yra labiau tinkami pateikti naujai medžiagai, kiti – individualiam darbui, dar kiti – grupiniams užsiėmimams. Vienas iš mokymo metodų yra simuliacinis imitacinis. Toks mokymo metodas, dalinai atkuria tikrovę, išskiria tik esminius realaus gyvenimo charakteristikas ir perkelia procesą į nerizikingą aplinką, taip suteikiantis studentams galimybę mokytis, įgyti įgūdžių ir patirties. Simuliacinio imitacinio ugdymo nauda ir privalumai išryškėja jaunimo grupėse. Studentai linkę aktyviau įsitraukti ir priimti žinias, patirtį, kurią mokymų metu norima perteikti. Taikydami žinių integravimą, mokymo metu studentai kartu naudoja įvairias turimas žinias, nuo matematikos iki politikos. Taip ugdomos asmeninės jaunuolio savybės. Simuliatoriai naudojami, kai studento studijos susijusios su jūra ir uostu, taip pat jūreivių žinių ir įgūdžių naujinimui, kompetencijų vertinimui, ypatingam mokymuisi su naujomis programomis, nauja laivo įranga ar nauja navigacine sistema. Laivo simuliatorius yra pažangus mokomasis prietaisas, elektroninė ar mechaninė sistema leidžia laivo operatorius ir komandos narius išmokyti valdyti laivą įvairiose situacijose. Imitavimo mokymas nėra pakaitalas patirties mokymui ant tikro laivo, bet jis yra naudojamas kaip parengiamasis metodas, kuris kruopščiai supažindina studentus su įranga, procedūromis ir procesais. Bendros imitavimo sąlygos, būtinos visiems jūrinių tipų simuliatoriams :
fizinis realizmas: imituoto fizinio realizmo lygmuo turi būti tinkamas mokomiesiems tikslams, ir apimti gebėjimą, apribojimą ir galimas įrangos klaidas;
elgesio realizmas: pakankamas elgesio realizmas turi būti, kad leistų stažuotojui įgyti įgūdžius įvairovėje imituojant sąlygas, kurios gali apimti nenumatytą blogiausią atvejį, pavojingas ar neįprastas situacijas;
kontroliuoja galimybę: simuliatorius turi leisti dėstytojui kontroliuoti ir įrašyti pratimą efektyvei stažuotojų apklausai.
- Microsoft Word 21 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 4 puslapiai (1210 žodžiai)
- Universitetas
- Simona
-