Verslo idėja - ateities grožio salonas


Lentelių sąrašas. Įvadas. Ateities grožio salonas. Paslaugos aprašymas. Paslaugai atlikti naudojamos technologijos. Rinka ir finansai. Konkurentai. Turtas ir ištekliai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas. Dvidešimt pirmajame amžiuje žmonės yra ypatingai susirūpinę savo išvaizda, psichologine ir fizine sveikata. Įvairios reklamos, socialiniai tinklai, nuomonės formuotojai, draugų patarimai – visi šie faktoriai lemia grožio produktų įsigyjimą, nepaisant to, jog tai ne visada yra vartotojui tinkamos priemonės. To pasekoje, matomas blogas rezultatas, pirkėjas nėra patenkintas pirkiniu, todėl ieško naujų produktų ir taip patenkama į visą gyvenimą besitęsiantį ciklą. Kiekvieno žmogaus oda, plaukai yra unikalūs ir labai skirtingi, todėl visiems negali tikti tokie patys produktai: turi būti atsižvelgiama į ingridientus, odos, plauko savybes ir būklę.

Temos problema – Žmonės, norėdami pagerinti savo odos ir plaukų būklę perka jiems netinkančius produktus.

Temos tikslas – Pagerinti žmonių odos, plaukų būklę atsižvelgiant į jų poreikius, technologijų pagalba ištiriant, ko trūksta organizme ir ką reikia vartoti, norint pasiekti trokštamus rezultatus.

Tikslinė auditorija – vyrai ir moterys, nuo 13 14 metų, kurie domisi individualizuotais odos ir grožio produktais, kurie atitiktų jų konkrečias reikmes ir pageidavimus. Tai galėtų apimti žmones su specifinėmis odos problemomis, tokiomis kaip spuogai, raukšlės ar hiperpigmentacija, taip pat ir tuos, kurių odos tipas ar jautrumas yra unikalus. Be to, žmonės, kurie domisi pažangia technologija ir įrenginiais, kurie padeda pagerinti jų odos priežiūros rutiną, taip pat galėtų būti tikslinė šios verslo auditorijos dalis.

Verslas taip pat galėtų orientuotis į vartotojus, kurie yra sąmoningi aplinkai ir nori sumažinti savo atliekų kiekį naudodami produktus, kurie atitinka jų specifines reikmes. Tai galėtų apimti žmones, kurie domisi tvariais grožio produktais, tokiais kaip pakartotinai pripildomos ar perdirbamos pakuotės.

Veikimo principas – Ateities grožio salono veikimo principas susidaro iš trijų dalių:

Konsultacija ir tyrimas. Kai klientas ateina į saloną dėl odos ir plaukų analizės, darbuotojas

pirmiausia atliks konsultaciją, kad nustatytų jo problemas ir pageidavimus. Konsultacija gali apimti klausimus apie jo dabartinę odos ir plaukų priežiūros rutiną, bet kokias konkrečias problemas (pvz., spuogus, senėjimą, sausumą, pigmentaciją ir kt.) ir jo norimus rezultatus.

Kai darbuotojas surinks šią informaciją, jis panaudos specializuotas priemones, kad galėtų atlikti odos ir plaukų analizę. Odos skenerio ir skaitmeninio mikroskopo dėka yra ištiriama kliento oda bei jos pažeidimai, tokie kaip saulės žala, dehidratacijos ar hiperpigmentacijos požymiai. Taip pat naudojamas plaukų analizatorius, kad išnagrinėtų kliento plaukų ir galvos odos sveikatą, įskaitant savybes, tokius kaip plaukų storis, riebumas ir pažeidimai.

  • Microsoft Word 19 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1615 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kotryna
  • Verslo idėja - ateities grožio salonas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Verslo idėja - ateities grožio salonas. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/verslo-ideja-ateities-grozio-salonas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:57
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo