Verslo problemos Lietuvoje


Kai kurie gali sakyti, kad didžiausia ir esminė kiekvieno verslo problema yra prekės ar paslaugos prieinamumas, kiti gali pasakyti, kad tai kokybės ar paklausos stoka arba stipri konkurencija. Suprantama atsirastų ir tokių, kurie įvardytų visas aukščiau paminėtas problemas, kaip įmonės silpnosios pusės.
Brangieji, spėkite kaip yra iš tikrųjų. Atradau.lt komanda atliko tyrimą, siekdama išsiaiškinti pagrindinius iššūkius, su kuriais susiduria Lietuvos verslai ir pateikti juos jums. Buvo apklaustos įvairios įmonės iš trijų Lietuvos miestų: Šiaulių, Klaipėdos ir Kauno. Ši apklausa buvo vykdoma telefonu, prieš pat „Verslo marketingo“ seminarus. Apklausos tikslas buvo užtikrinti seminaro naudingumą, nes dar prieš įmonėms atvykstant norėjome išsiaiškinti, kokios problemos jas kamuoja ir kas smukdo jų verslą. Įmonėms buvo pateikiami atviri klausimai, į kuriuos gavus atsakymus buvo galima suvokti esamą situaciją.