Darbuotojų motyvacijos didinimas UAB MAXIMA



Įvadas. Žmogiškojo kapitalo vertinimo poveikis organizacijai ir ekonominiam augimui. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados.
Dažnai mūsų šalyje neišvengiamai susiduriame su frikcinio nedarbo problema, atsirandančia dėl subjektyvių gyventojų motyvų, tokių kaip palankesnės karjeros perspektyvos, didesnė materialinė nauda ar visapusiškas savęs realizavimas. Iš tiesų šiais laikais yra sunku rasti visus mūsų poreikius atitinkančią įmonę, kurioje būtų galima produktyviai dirbti, tobulėti ir gauti mūsų žinias bei gebėjimus atitinkantį darbo užmokestį. Tačiau viena iš šios problemos priežasčių taip pat gali būti motyvacijos stoka.
Tyrimo objektas: įmonės UAB „Maxima“ darbuotojų motyvacija
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti ar mažmeninės prekybos įmonėje UAB „Maxima“ yra skiriamas pakankamas dėmesys darbuotojų motyvacijos didinimui.
Atlikti įmonės UAB „Maxima“ darbuotojų (tiriamoji grupė 18 – 63 metų amžiaus) apklausą apie motyvacijos didinimą darbovietėje bei pateikti tyrimo rezultatus.
Metodai: Literatūros šaltinių analizė, anketinė apklausa, statistiniai metodai.
ŽMOGIŠKOJO KAPITALO VERTINIMO POVEIKIS ORGANIZACIJAI IR EKONOMINIAM AUGIMUI
Organizacijoje darbuotojo elgsena lemia galutinius veiklos rezultatus, todėl darbuotojų elgsena turi būti valdoma ir vertinama tikslingai, nukreipiant siekti geriausių darbo rezultatų (Lipinskienė 2012). Nukreipiant darbuotoją, svarbu jį tinkamai motyvuoti. Organizacijos vadovas pirmiausia tūrėtų savo elgesiu įkvėpti pasekėjus, kad jie jaustųsi atliekantys vertingą ir prasmingą darbą. Komandiškumo dvasia, entuziazmas ir optimizmas šiuo atveju tampa prioritetais. Siekiant puikių darbo rezultatų, taip pat ypatingą svarbą vadovas turėtų teikti esamoms problemoms ir efektyviausiam jų sprendimui. Taip skatinamas darbuotojų kūrybiškumas,abipusis keitimasis informacija, naujų idėjų puoselėjimas.
Kuomet organizacijoje dirba motyvacijos nestingantis žmogus,produktyviai atliekantis visas jam skirtas užduotis, svarbiu vadovo uždaviniu tampa tinkamas jo įvertinimas. Bet kokio pobūžio įmonėje iškelti tikslai yra pasiekiami efektyviau kuomet darbuotojas nuolat informuojamas apie sėkmingai atliktą savo darbą. Toks grįžtamojo ryšio teikimas įprastai būna naudingas tuo, kad žinodami savo veiklos privalumus, darbuotojai gali numatyti savo tobulėjimą atliekamoje veikloje. Teisinga vertinimo sistema turėtų padėti išlaikyti organizacijai reikalingus gerus bei talentingus darbuotojus, paskatinti juos tobulinti įgūdžius, didinti jų įsipareigojimą ir skatinti darbą komandoje dėl didesnio našumo. Darbuotojo įvertinimas gali būti išreikštas įvairiai – perkeliant į aukštesnes pareigas, padidinant darbo užmokestį, sumažinant darbo valandas, krūvį ar parodant palankumą maloniu pripažinimo žodžiu.
- Microsoft Word 93 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (1967 žodžiai)
- Kolegija
- Aurelija
-