Darbuotojų motyvacijos didinimas UAB NORFA



Įvadas. Darbo rinkos politikos teoriniai aspektai. Darbuotojų motyvavimo poveikis organizacijai. Išvados. Literatūros sąrašas.
Šiomis dienomis visuomenėje aktuali tampa didėjanti nedarbo problema, kurios priežastimis dažniausiai būna subjektyvūs gyventojų motyvai. Dauguma žmonių, kreipdamiesi į potencialius darbdavius, tikisi palankių darbo sąlygų, kurios patenkintų jų poreikius ir interesus bei skatintų produktyviai dirbti. Tačiau rasti visus poreikius atitinkančią įmonę yra iš tiesų sunku, todėl netobulėdami, visapusiškai savęs nerealizuodami ar negaudami kitokios naudos, kokios tikimasi, susiduriame su motyvacijos stoka.
Norint įvertinti situaciją darbo rinkoje, yra taikomi įvairūs metodai. Vienas iš pagrindinių – anketinė apklausa. Tačiau nuolatos susiduriama su klūtimi ,jog didelė dalis numatomų respondentų nėra nusiteikę dalyvauti apklausoje. Tad siekiant pagerinti gautas išvadas turi būti pateikti vienareikšmiški ir tikslūs klausimai. Anketą iš esmės reikėtų pateikti asmenims, kurių žnių lygis daugmaž toks pat. Tai leidžia patikslinti gautos informacijos patikimumą.
Apibendrinant – darbo rinkos politikoje dėmesys yra skiriamas nedarbo masto mažinimui, gyventojų užimtumo didinimui ir ekonominiam aktyvumui bei kartu palengvina spaudimą socialinės apsaugos sistemoms.
Motyvas – aiškinamas kaip sąmoningas arba nesąmoningas individo aktyvumo šaltinis, kurį sąlygoja vidiniai poreikiai, aplinkos sąlygojami veiklos stimulai arba kaip sąveikos tarp aplinkos ir individo produktas.
- Microsoft Word 28 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (1059 žodžiai)
- Kolegija
- Aurelija
-