Fotosesijos verslo planas



Įmonės aprašymas. Aplinkos analizė. Marketingo planas. Valdymas ir personalas. Rizikos analizė. Gamybos planas. Finansinis planas.
Įmonės “FotoMūza” veikla Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka bus vykdoma pagal verslo liudijimą. Verslas kuriamas pirmą kartą, todėl apsvarsčius visus įmanomus veiklos tipus (veikla pagal pažymą, individuali įmonė, veikla su verslo liudijimu bei mažoji bendrija) renkamasis būtent šis dėl to, jog lengva prižiūrėti buhalteriją, numatomas tikslus darbo laikotarpis, saugu, jei verslas žlugtų.
Šio verslo misija yra atvira, greita bei nuoširdi komunikacija su klientais. Taip pat geras kokybės ir kainos santykis bei greitas darbų pristatymas. Įmonė turi ir viziją bendradarbiauti su kitomis įmonėmis, turėti platų asortimentą bei nuolatos tobulinti žinias bei įgūdžius.
Numatoma, jog įmonės vykdoma veikla bus tradicinėje lauko aplinkoje, klientų namuose, kontorose. Esant reikalui, bus nuomojamos patalpos (šiuo atveju studija). Vėliau gali būti, jog šios darbo sąlygos keisis.
Teisinės veiklos formos keitimas, sudarant sąlygas naujoms veiklos formoms;
Dalyvavimas projektinėse veiklose, projektų teikimas ir veiklų organizavimas siekiant pritraukti investicijas.
Šio darbo tikslas verslo plano sudarymas įmonei “FotoMūza” , veikiančiai pagal verslo liudijimą. Verslo idėjos tikslas pelno siekimas, maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, užtikrinti kainos ir kokybės santykį, tobulėti bei kilti karjeros laiptais.
Įmonės “FotoMūza” pagrindinis tikslas fotografuoti reportažus, šeimos šventes tradicinėje lauko aplinkoje, klientų namuose, kontorose. Esant reikalui, bus nuomojamos patalpos (šiuo atveju studija). Šios paslaugos bus atliekamos atsivežant tam tikrą įrangą: apšvietimas, fotoaparatai, objektyvai, priklausomai nuo fotosesijos tipo dekoracijos.
Įmonė, kurdama savo strateginius planus ir investicijų projektus, pirmiausia turi įsigilinant išnagrinėti rinką, numatomos paslaugos paklausą, rinkos talpumą ir jos potencialą. Marketingo tyrimų projektai padeda išsiaiškinti ir nuspręsti, ar yra prasmės kurti bei realizuoti tolimesnius investicijų, gamybos ir veiklos rinkoje planus. Kiekviena įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, aplinkoje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti bei prisitaikyti.
Potencialūs pirkėjai šeimos, renginių organizatoriai norintys kokybiškų, tą dieną atspindinčių fotografijų. Privalumas yra tas, kad įmonė “FotoMūza” atvyksta į užsakovo patalpas, kuriose galima įamžinti bei paryškinti organizuojamą veiklą/renginį bei organizuoja fotosesijas ne oficialioje, tradicinėje gamtos apsuptyje, kurioje galima įamžinti nepakartojamas emocijas, akimirkas fotosesijos metu. Nors šiuo metu foto paslaugų rinka yra didelė, tačiau galimybė atvažiuoti į pasirinktą, jaukią, patrauklią vietą, kurioje bus užfiksuoti nepakartojami, kokybiški kadrai, įmonei “FotoMūza” tvirtai užtikrins vietą rinkoje.
- Microsoft Word 46 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (1538 žodžiai)
- Kolegija
- Joana
-