Marketingo bakalauro darbai

Jei skaitytume įmonių, organizacijų įvairias analizes pastebėtume, jog šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairiausių verslų ir „išsilaikyti“ įmonei šiuo laikmečiu yra gana sunku. Kiekviena įmonė siekia įmonės veiklą organizuoti taip, jog augtų įmonės pardavimai ir didėtų įmonės žinomumas.

Įmonės siekdamos geresnių rezultatų taiko įvairias marketingo strategijas. Marketingas arba kitaip įvardijamas kaip „rinkodara“ yra gaminių, paslaugų, kainų nustatymo, rėmimo, paskirstymo, planavimo procesas, kuris padeda pasiekti individualius bei organizacinius tikslus.

Šioje „Marketingas“ kategorijoje rasite naudingos informacijos apie pardavimų skatinimą, reklamas, prekės ženklo vystymą, rinkodaros komplesus. Čia rasite prekės ženklų analizes, įmonių marketingo vertinimus ir tobulinimo sprendimus, marketingo rinkodaros planus.

32 dokumentai
UAB „Vertex“ paslaugų pardavimo skatinimas
Įvadas. Prekių ir paslaugų pardavimo samprata. Pardavimų skatinimo samprata. Pardavimo vieta rinkodaros komplekse. Žinomumo didinimo priemonės. Paslaugų pardavimų skatinimas socialiniuose tinkluose. Pasitikėjimo skatinimo modeliai. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 63 puslapiai
2017 m.
Marketingo komplekso tobulinimas
Santrauka. Summary. Įvadas. Marketingo esmė ir reikšmė įmonės veikloje. Marketingo samprata. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Marketingo komplekso elementų ryšys. Ab “Lietuvos telekomas”. AB “Lietuvos ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 46 puslapiai
2014 m.
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui
Santrauka. Organizacijos įvaizdžio literatūros analizė. Organizacijos įvaizdžio samprata. Pagrindiniai įvaizdį įtakojantys veiksniai. Organizacijos įvaizdžio formavimas. Socialinių tinklų įtaka marketingui. Socialinių tinklų ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 57 puslapiai
2016 m.
Skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas pardavimų skatinimo kampanijose
Įvadas. Komunikacijos kampanijos. Komunikacijos kampanijų samprata ir tipai, panašumai,skirtumai. Įvaizdžio kūrimo ir jo stiprinimo kampanijų tikslai bei strategijos. Pardavimų skatinimo definicijos bei strategijos. Pardavimų skatinimo ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2019 m.
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės
Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2013 m.
Marketingo priemonės
Įvadas. Marketingo priemonių teoriniai aspektai. Marketingo priemonių samprata. Prekių asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai. Kainų politika ir ją lemiantys veiksniai. Paskirstymo valdymas. Rėmimo politika ir jos elementai. Uab ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 43 puslapiai
2013 m.
UAB "Gintaro baldai“ konkurencingumo didinimas
Santrauka. Summary. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Konkurencijos teoriniai aspektai. Konkurencijos samprata. Konkurencingumas, konkurencinis pranašumas ir jį lemiantys veiksniai. Konkurencinio pranašumo modeliai ir strategijos. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 56 puslapiai
2016 m.
Paslaugų kokybės vertinimas
Įvadas. Rėmimo komplekso teoriniai aspektai. Rėmimo samprata. Rėmimo komplekso elementai. Reklamos samprata ir jos sudedamosios dalys. Pardavimų skatinimas, jo priemonės ir funkcijos. Ryšiai su visuomene, jo tikslai ir uždaviniai. Asmeninis ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 60 puslapių
2014 m.
Naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategija
Santrauka. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. „n“ įmonės esamos situacijos analizė. „n“ įmonės charakteristika. „n“įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekės. Kainos. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2013 m.
IĮ „Inspe“ reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams skatinimo planas
Įvadas. Reklamos paslaugų smulkiesiems vartotojams patrauklumo didinimas ir pardavimų skatinimas. Reklamos samprata ir funkcijos. Smulkiųjų vartotojų samprata ir rūšys. Reklamos paslaugos ir jų nauda smulkiesiems vartotojams. Ryšių su ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 57 puslapiai
2019 m.
Reklamos tobulinimas
Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Reklama ir etika. Etikos normų reikšmė ir vaidmuo visuomenėje. Reklama ir jos funkcijos. Reklamos ir etikos sąsajos. Etikos reklamoje problematiškumas. Reklamos ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 107 puslapiai
2019 m.
Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemones
Įvadas. Internetinis marketingas ir skaitmeninė fotografija. Internetinis marketingas. Internetinio marketingo samprata. Internetinio marketingo 5Ss modelis. Internetinio marketingo priemonės. Tradicinio ir e-marketingo skirtumai. Tradicinės ir ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 64 puslapiai
2016 m.
Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais
Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais. (uab „ingman ledai“ pavyzdžiu). Įvadas. Prekyba ledais ir jos plėtojimo problemos. Marketingo organizavimas, plėtojant prekybą ledais. Ledų rinkos ypatumai. Ledų gamintojai ir prekių ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 56 puslapiai
2013 m.
Restorano „Basilico“ marketingo strategija
Įvadas. Marketingo strategijos rengimas ir įgyvendinimas – esminė prielaida veiksmingai plėtoti viešojo maitinimo įmonės paslaugas. Šiuolaikiniai požiūriai į viešąjį maitinimą, jo prielaidas ir problemas. Praktinių darbų ir ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 69 puslapiai
2017 m.
Kaimo turizmo paslaugų analizė ir plėtros galimybės
Įvadas. Investicinių projektų charakteringi bruožai ir klasifikavimas. Investicinio projekto apibrėžimas ir charakteringi bruožai. Investicinių projektų klasifikavimas. Projekto gyvavimo ciklas. Investicinio projekto valdymas. Projektų ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 89 puslapiai
2013 m.
Marketingo veiksnių analizė
Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Marketingo veiksnių teoriniai aspektai. Marketingo samprata ir atsiradimo priežastys. Marketingo aplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2015 m.
Pardavimo skatinimo sprendimai elektroninėje parduotuvėje
Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Pardavimo skatinimas ir jo galimybės elektroninėje komercijoje. Pardavimo skatinimo samprata. Elektroninės prekybos samprata, modeliai ir galimybės. Pardavimo skatinimas ir ypatumai elektroninėje ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 66 puslapiai
2024 m.
Paslaugų įmonės įvaizdžio stiprinimas netradicinėmis marketingo priemonėmis
Įvadas. ,,casino“ situacijos analizė. Azartinių lošimų raida ir lietuvos azartinių lošimų rinka. Uab „casino “ trumpa charakteristika. „casino“ makroaplinkos analizė. „olympic casino meksika“ mikroaplinkos analizė. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2013 m.
Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenai
Paveikslų ir lentelių sąrašas. Santrauka. Summary. Įvadas. Skaitmeninė reklama kaip tyrimų objektas. Skaitmeninės reklamos atsiradimo prielaidos. Įeinančiojo ir išeinančiojo marketingo samprata. Įeinantysis skaitmeninis marketingas. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 64 puslapiai
2022 m.
Lojalumo programų įtaka vartotojų apsipirkimo skatinimui didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose
Anotacija. Annotation. Introduction. General Background. Research Question. Research Objectives. Research Methods. The Sequence of the Thesis. Literature review. Customer buying process. Store attributes, satisfaction and loyalty. Relationship ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 59 puslapiai
2015 m.
Prekių ir pardavimo skatinimas įmonėje
Santrauka. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Veiksmingos pardavimų skatinimo strategijos skaitmeniniame amžiuje. Pardavimų skatinimas koncepcijos ir strategijos. Klientų lojalumas ir pardavimų skatinimas įmonės X atvejo analizė. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 15 puslapių
2023 m.
Produkto kilmės šalies ir šalies įvaizdžio įtaka marketingo strategijai
Table of content. Introduction. Country-of-origin and country’s image. Consumer behavior. Factors that influence COO and country image. COO effect on consumer buying decisions. Consumer demographics. Consumer involvement. Product category. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 58 puslapiai
2014 m.
Skaitmeninės televizijos pardavimų didinimas pasitelkiant e-marketingą
E-marketingas. Resume. Įvadas. Elektroninio marketingo efektyvumo teoriniai aspektai. Internetinės galimybės apibūdinimas. Strateginio metodo pasirinkimas. Rezultatų internete gavimas. Priedas. Elektroninio marketingo atsiradimo prielaidos. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2013 m.
UAB Medžio statiniai marketingo strategijos formavimas
Įvadas. Teoriniai marketingo strategijos formavimo aspektai. Strateginis planavimas įmonėje. Marketingo strategijos esmė ir reikšmė. Marketingo strategijos planavimo procesas ir pagrindinių etapų analizė. Marketingo aplinkos įtaka ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2017 m.
UAB „Stateta“ marketingo komunikacijos priemonės
Žinių, gebėjimų ir studijų siekinių sąrašas. Įvadas. Marketingo komunikacijos priemonių teorinės studijos. Marketingo komunikacijos samprata. Marketingo komunikacijos procesas. Marketingo komunikacijos priemonės. UAB stateta ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 46 puslapiai
2023 m.
Klientų aptarnavimo gerinimas UAB „Baltijos didmena“
Santrauka. Summary. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Klientų kokybės esmė ir svarba. Klientų kokybės modeliai. Klientų kokybės matavimo sistemos. Tyrimo dizainas. Įmonės pristatymas. Tyrimo dizainas. Tyrimo rezultatų ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 30 puslapių
2024 m.
Kelių transporto integracijos į Europos sąjungą problemos ir perspektyvos
Kelių transporto integracijos į europos sąjungą problemos ir perspektyvos. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Europos sąjungos pristatymas. Lietuvos integracija į europos sąjungą. Europos sąjungos parama lietuvai. Lietuvos ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 53 puslapiai
2013 m.
Internetinės prekės ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymas
Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Vartotojų įsitraukimo į internetines prekės ženklų bendruomenes teoriniai aspektai. Prekės ženklo bendruomenės samprata. Prekės ženklų bendruomenių tipai. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 74 puslapiai
2022 m.
Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ fizinio akivaizdumo analizė
Summary. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Parduotuvės fizinis akivaizdumas kaip tyrimų objektas. Fizinis akivaizdumas marketingo komplekse. Fizinio akivaizdumo samprata. Fizinio akivaizdumo elementai. Mažmeninės prekybos ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2022 m.
Lietuvos skautijos organizacijos situacijos analizė
Summary. Įvadas. Lietuvos skautijos organizacijos situacijos analizė. Organizacijos charakteristika. Marketingo aplinkos ir jos įtakos skautų organizacijos veiklai analizė. Lietuvos skautijos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 49 puslapiai
2017 m.
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo